JellyPages.com

Saturday, August 22, 2009

MARHABAN YA RAMADHAN!!!


Hari ni first puasa....taklah penat sangat coz jatuh pada hari off aku keja...lagipun hujan sepanjang hari..maybe hujan rahmat sambut ramadhan kot...sahurpun aku masak kuewtiaw gorengje....kat sini akulah tukang masak n tukang kejut sahur untuk adik2 aku...kalo dikmpg...sahurpun mak masak...just bangun temankan mak n tlg sikit2jer..menu berbukapun aku dah awal2 siapkan..ayam bakar..ulam2 ngan sambal mangga yg bakal mak mentua aku ajar...pastu char kuewtiaw..nasi mmg tak tersenarai dalam menu..sebab aku dah tekad katakan tidak pada nasi..huhu..nak kembali langsing...yg bestnye sempena bulan ramadhan ni MR KAMPUT aku dapat keje baru yg gaji lumayan gak..mmg syukur sangat2...alhamdullilah...rezeki yg ALLAH bagi pada MR KAMPUT n aku kot..hehe...pastu semalam KAMPUT call bagi tau ada 1 ekor ank kucing tetibeje dtg umah die...mmg kiut kucing tu...KAMPUT dahpun amik kucing tu bela n bg makan...namepun KAMPUT dah isi ALEX...tak lama lg aku akan amik alih tugas jaga ALEX...akupun tak jumpe lagi ALEX..just tgk pic n 3g je ngan KAMPUT..tapi dari apa yg KAMPUT bgtau ALEX manja sangat.....harap dengan kedtgan ALEX dlm hidup aku ngan KAMPUT rezeki kami berdua bertambah murah..amin ya robal alamin......lagipun ALEX dtg dalam bulan yg mulia...bulan ramadhan...semoga ramadhan kembali mensucikan kita zahir & batin,memberi banyak keindahan &mendekatkan kita pada yg esa..insyaallah.....

No comments:

Post a Comment

luv u comment