JellyPages.com

Sunday, September 27, 2009

dayyan beraya!!!

......emsemnye saye.......
.......smile always.........

..........celamat hari raya.......


........nyanyi lagu raya kot......

..........muke calon menantu idaman......

........ni aksi dayyan beraya n memakai baju raya...comelkan siap dengan samping n songkok die..mmg cute sangat budak nikan...walaupun dayyan tak beraya dengan aku...tapi aku still dapat tgk pic die pkai baju melayu....mummy die mms pada aku...aku mmg sayang sangat kat dayyan cuti raye 1 minggu mmg rindu sangat dekat dayyan....rindu sangat dengan gelagat die tu..hah tgklah emsemkan dayyan berbaju melayu....sape rasa nak buat calon menantu silalah mintak borang n isi borang pada mummy dayyan dulu....eh...khayra iqyan tak mau cubeke??anak sape khayra iqyan tu ek..hehe...mcm penah dgr tapi dimana ye?....hehe..jangan marah yanie n iqbai ek....