JellyPages.com

Monday, November 2, 2009

isi perut TIMe....













still shopping story...ni time kitaorg mengisi perut plak....dah penat tawaf TIME SQUARE so,giliran perut plak minta diisi...RESTORAN SHABU-SHABU TRAIN yg jadi pilihan korean cook+japanis stail...mmg best gakmenu dkt sini....hargepun boleh tahanlah untuk mengopakkan duit2 masing2.....hehehe..tapi tak kisahlah.....dah penat berkerje sekali2 habiskan duit untuk perut sendirikan...so,mahal pun pejam mata jerlah..betul tak?hehehe..aku tak tau nak pilih ape so makan sushi jelah...lagipun masih mood nak berdiet tu ade.....tu jelah caranye nye bedal sushi...tapi still ngedeng2 mira punye korean noodle hahaha......su,angah dgn nana amik menu chicken chop yg ade salad + nasi........tapi yg pelik sikitnye chicken chop tu di hantar yg belom masak....pas tu chicken tu bukan dalam pinggan tapi atas batu yg panasnye terlampau.....kiranye chicken tu masak disebabkan batu tu lah....tapi boleh tahan rasanye.....em....tak payah2 nak pegi jepun +korea....dalam Malaysiapun bleh dapat makanan Negara lain.....

No comments:

Post a Comment

luv u comment