JellyPages.com

Saturday, March 6, 2010

Dugaan....oh dugaan!!!!


DUGAAN.....DTG LG DLM HIDUP AKU NI.....SEMAKIN DEKAT NAK KAWEN,SEMAKIN BANYAK DUGAANNYER......HARINI AKU TETIBERjer rasa mcm nak nangis sepuas2 hati....agaknyer dah tak tertanggung berat yg dipikul kat bahu ni kot...tapi nak nangis kat saper????MR KAMPUT???tgh syok tidor kat umah....dan saat nilah aku teringatkan seseorang.....EMAK.....ye!!!!mak....tapi mak jauh dipahang....kalo call n nangis(tetibeje bleh nangis kalo dgr sore mak)mesti mak akn ssh hati...jadi nak nangis kat saper?????jln yg terbaik..ddk diam sambil cuba lupa aper yg tlh terjadi...ade hikmah disebalik yg terjadi....rezeki ade dimana2...bumi allahni luas wahai CIK NURUL HANIDA...so,buat aper nak sedih....org yg teraniaya allah akn tolong....percaya pada kebenaran.....biar org yg dengki+jahat+busuk hati tu trime balasan dari allah 1 hr nanti....tak payah sedih2....tapikan....tetap rasa nak nangis gak sebab rindukan seseorg yg aku syg DAYYAN AHMAD..pasni tak boleh nak tgk DAYYAN senyum+ketawa+nangis....tak dapat nak peluk+cium+main+dukung+borak ngan DAYYAN lg...sedih......knape nak pisahkan kami????sabarlah wahai hati....wahai cik NURUL HANIDA.....hikmah yg terjadi mungkin menanti....

buat insan yg sentiasa dihatidan disayangi selalu DAYYAN,ALYNA,ANIS,ALISA,IZZUL,DINA,FARID,SHAZWAN,..
MEGAT,AFIF,KHAYRA,ADAM,IZZAH,ARYANA,ASHIQUL... you all in my mind..LOVE U dear!!!!!TERSANGAT2 SAYANG......


ps:kawan2 doakan insan yg bernama NURUL HANIDA BT BURHAN ni berjaya
dlm inteview sektor kerajaan pada isnin ni 8 hb 3 2010 ek...






No comments:

Post a Comment

luv u comment