JellyPages.com

Tuesday, May 11, 2010

ANAK DARA SAPELAH NI......

.................PIC NI PALING AKU SUKA....SANGAT COMEL....

..............GERAM TGK...MMG COMEL......

..............SEMUA PIC AMIK KAT fB MIA SARA NASUHA@AMANI........

ANAK sapa lah ni...comel sangat....geram tengok...bertuah kalo dapat anak mcamni....comel,bijak....mmg bertuahlah mak ayah mia sara@amani ni....adik mia ni pelakon ADAM MAYA kat tv3...kalo korang tgk cite tu kompem korang kenal ngan AMANI NI.....mula2 dulu aku ingatkan MIA ni anak SEIn...tapi rupa2nya silap....anak org lain....mmg comel sangat MIA n i.......harap2 anak aku ngan MR KAMPUT aku nanti secomel+sebijak MIA SARA ni....aku rasa mesti ramai org geram kat MIA ni....rasa mcm nak gigit2 je kalo dapat jumpa ni....skang budak kecik yg paling top+glamer kat MALAYSIA ni MIASARA lah agaknya.....coz 1 MALAYSIA kenal dia....n teringin nak anak comel mcam dia....so,bg ibu2 yg tgh ngandung tu banyak2 lah baca surah yusuf untuk dapat anak yang cantik dan sempurna ek...buat adik MIASARA NASUHA harap2jadi anak yg solehah,taat pada ibu bapa dan berjaya didunia akhirat bila dah besar nanti ek....sungguh comel ini budaklah...................geram......
umo baru 4 tahun tapi dia punya fan dah hampir2 10 ribu...bayangkan kalo dia dah umo 40..maybe 1 dunia peminat dia.....aku paling suka pic dia bebikini hijau tu....punyalah sexy+rambut ala2 helmet bapak aku+pipi kembung mcm donat....mmg cun disukai ramai.....mcm nak terkam je kat gambar tu bila tgk pic mia berbikini tu....bertuah badan mak ngan bapak diakan.....kalo aku ade anak dah aku tempah untuk calon menantu....oky MIASARA....tgu anak untie nanti ek....hahahaha.....ape mak dia makan masa ngandungkan mIa ni ek....sejuk perut mak ko ngandungkan ko MIA..kecik2 dah bleh bantu mak ayah...ade duit poket sendiri.....kalo dah besor..kompem bloh jadi jutawan budak kecik yg comelnikan....aku geram sangat tgk gambar2 MIA ni....geram sampai mcm nak tumbuk je..dushhhhh.....dushhhhhh....dushhhhhh....amik ko MIA SARA NASUHA...kan dah kena tumbuk......SAPE SURUH KO COMEL SANGAT.....HAHAHA.....ANAK SAPALAH KO NI EK???????knape bukan dari keturunan aku....kalo tak komfem anak aku pun secomel MIASARA NASUHA nanti.....hehehe.....tapi aku dulu masa kecik comel gak per...ala2 muka MIA gaklah...cuma aku tak berlakon dlam ADAMAYA jer...kalo ADAMAYA dah ada masa aku kecik2 dulu mesti aku yg amik watak AMANI tu...hahaha...skangpun still comel giler pe....hehehe...perasanlah ko NURUL HANIDA....MIASARA tetap COMEL+KIUT MIUT=ENAK BEKRIM DISUKAI RAMAI HAHAHAHA...HIDUP MIA!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

luv u comment