JellyPages.com

Saturday, May 8, 2010

selamat hari ibu PUAN SITI ZALEHA....


SELAMAT HARI IBU UNTUK SATU2NYA MAK AKU KAT DUNIA NI...PUAN SITI ZALEHA...mak org sayang sangat dekat mak...seikhlas hati org ni....org tak dapat bayangkan hidup org tanpa mak disisi org....mak sentiasa ade bila org sedih,gembira,sakit....mak setia menemani orang....maklah SAHABAt dunia akhirat org......
EM....korang ade mak tak?mesti adakan....kalo takde mak,mama,mummy,ibu,umi...takdelah kita lahirkat dunia nikan....mcm korang gak akupun ader insan yg lahirkan aku ke dunia ni...iaitu MAK aku...PUAN SITI ZALEHA ABD JALIL...aku sayangkan mak aku lebih dari aku sayangkan diri aku sendiri....mak aku ni lebih HEBAT dari SITI NURHALIZA,ERRA FAZIRA,JLO,ANGELINA JOLIE,ZIANA ZAIN DAN SEMUA KAUM PEREMPUAN KAT DUNIA NI...(pada diri akulah,mesti korangpun rasa mak korang hebatkan)....nak tahu tak kenapa aku cakap macamtu....sebabnya aku rasa mak aku ni wanita yg sangat2 sabar+tabah....mak telah melahirkan aku adik beradik yg seramai 7 org tu...mak jaga kami 7 org,mak jaga abah...mak sediakan makan pakai kami...mak jaga kami time kami sakit...(sampai mak tak tido malam kalo ank dia sakit),mak tunaikan semua permintaan kami,mak sayangkan kami lebih dari mak sayangkan diri mak sendiri....mak selalu mengalah dengan anak2 dia....mak mmg HEBAt....mak tak peduli apa org cakap tentang anak2 dia+tentang suami dia...mak tak penah kisah semua tu....yg mak tahu mak sangat sayangkan kami....sangat sayangkan anak2 dia...sangat sayangkan ABAh kami....
sekarang walaupun anak2 mak dah besar...aku dah nak masuk 27 tahun..mak tetap jaga aku macam aku kecik2 dulu...kalo aku sakit mak tetap bg ubat dan tgu sampai aku siap makan ubat baru mak lari..(aku ssh nak makan ubat)ape yg aku nak makan mak akan masak kan....skang walaupun dah ddk berjauhan mak akan call setiap hari untuk tahu tentang aku ngan adik2...sebelum mak tido mak akan call untuk berborak dengan anak2 dia...tulah MAK aku....org yg aku sayangi..mak lah IDOLA kami adik beradik...mak lah sifu kami dlm masakan...mak lah kawan kami dunia akhirat yg sudi mendengar segala masalah kami dan menyelesaikan nya...tanpa mak dalam hidup kami,tentu kami adik beradik tak hidup macam ni sekarang..berjaya dalam hidup......mak sanggup bersusah payah hidup dengan abah untuk membesarkan kami 7 beradik...TERIMA KASIH MAK ATAS SEMUA PENGORBANAN MAK PADA KAMI 7 BERADIK.....kami NURUL HANIDA,NURUL HIDAYANIE,NURUL AINA,NURUL ANNA MIRA,NURUL HIKMAH,NUZUL AFIQ ALBAN & NURUL IMAN HUSNA.....amat sayangkan mak....amat perlukan mak dalam hidup kami....amat menghargai pengorbanan mak pada kami....DAN BERHARAP mak ampunkan DOSA kami pada mak....SELAMAT HARI IBU....mak lah IBU YG TERBAIK UNTUK KAMI.....KAMI SAYANGKAN MAK................


p/s: selamat hari ibu juga untuk PUAN SHARIFAH ZAINAB(tok aku),PUAN NAPISAH SULAIMAN(wan aku),PUAN SITTI LAMADI(bakal mak mentua aku),makcik2 aku.....MAKTEH MAH.MAK ITI,MOKDE LIZA,MAKTEH LIDA,MAKNDAK RAHIMAH,MAKTAM WATI,MAKLONG & CIK NORA......TEAM POWER PUFF GIRLS DLM HIDUP AKU......

No comments:

Post a Comment

luv u comment