JellyPages.com

Thursday, June 17, 2010

SCHOOL HOLIDAY episod 4!!!!

...............cantik tak??/kalo nak dtg aku kahwin ek.hehehe............
..................nilah hsil krativiti aku.............
......rupa pasu yg blom dilukis.............


semangat sikit nak cite pasai menda alah dekat atas tu....sebab semangat nak kahwin tu tetibajer datang merenyam 1 badan ni...(terlebih gatal lah plak hahaha)...korang nak tahu tak ape yg specialnya tentang menda alah yg aku upload pic dekat atas tu....em..banyak sangat specialnya pada akulah.....oky firts skali aku nak bagi tahu yg menda alah tu doorgift untuk aku bagi pada kawan2 special aku masa kenduri kahwin aku nanti.....

doorgift@ pasu tu telah disponser oleh PAKTAM aku...(alah penyanyi sheqal tu,pakcik aku...ops!!!terover plak hahaha)PAKCIK aku tu mmg ada jual kraftangan2 ni...lebih2 lagi time nak raya dia ada jual hamper & dodol yg diletakkan dalam pasu mcm kat dlm gambar tu..aku mmg dah lama berkenan lepas tgk hasil kerja pakcik aku ni sangat2lah cantik dan unik.....nak beli dekat kedai kompemlah mahalkan...so aku gunakan abah aku untuk tanya pada pakcik aku tu tentang pasu yg dia jual...mula2 tu mmg niat aku nak beli,tapi paktam aku dengan murah hati bagi aku free je kiranya sponser dekat anak sedara dia nilah...yg tak bestnya pasu2 tu banyak yg tak lukis lagi dan yg kosong....so,aku kenalah guna otak & tangan aku ni hasilkan idea2 yg kreatif dekat atas pasu tu...korang lihatlah sendiri hasilnya....cantik tak???cantikkan..hahahhaa

lega sangat2lah lega sebab 1 masalah dah settlekan...tak payahlaha aku asyik pikir bilalah nak siapkan doorgift aku ni....skang dah selesai bolehlah tarik nafas lega sikit...dan yang paling penting boleh fokus pada menda lain....nak kahwin ni macam2 hal nak kena pikir dan buat...lebih2 lagi kalo sorang diri yg kena uruskan sendiri.....kalo korang nak doorgift aku yg tersangat cantik ni silalah datang kenduri aku nanti....menda alah ni tak banyak,sapa cepat dia dapat..hahahaha.....tapikan kalo korang tgk pakcik aku lukis komfem korang gelakkan aku...sebab jauh bezanya....paktam aku punya sangatlah cantik+unik.....aku punya cantik jugak tapi cantik+tak cantik..hahahaha...takpelah yg penting hasil kerja aku sendiri dan ikhlas nak bagi dekat orangkan...kannn..kan.....kan...betul tak????

No comments:

Post a Comment

luv u comment