JellyPages.com

Thursday, July 29, 2010

DECO2 RUMAH aka CAT UMHLAH PLAK!!!



Ahad minggu lepas...aku ngan TENTERA2 aku tu pergilah amik peluang untuk cat umah +buat DECO2 umah baru yg aku ngan MR KAMPUT aku nak tgl nanti....memanglah penat..sebab malm minggu tu sibuk sangat dating bunga2 cinta kat ICTY...pagi2 dah kena ada kat umah baru untuk proses deco2+ cat umah....
so korang layanjelah pic kat atas2 tu ek.....nak tulis panjang2 mcm takde idea je skang ni....kepala dah ting tong..hehee...gojes2 sekalian...layaaaannnnnnnnnnnnnnnn.....

No comments:

Post a Comment

luv u comment