JellyPages.com

Sunday, August 1, 2010

SAYANG BANGAT SAMA KAMU!!!!

rindulah dekat seseorang yg dah lama tak jumpa..rindu....tapikan masa tu takde untuk aku jumpa+cium+dukung BUAH HATI aku tu....mcmnelah dgn dia skang ek....makin lama tak jumpa mesti "si dia"aku tu takut dan kurang nak manja2 ngan aku mcm dulu lagi...adooyaiii!!!taknaklah macamtu.....tak bestlah...rasa sedih je kalo BUAH HATI aku tu takut ngan aku nanti.....skang gojes2 sekalian aku nak bagi tahu yg aku sangat sayang sama itu budak....sangat2 tahu.....tersangat2....terlebih sayang....sape lah yg bertuah tu kan...MR KAMPUT ke???of courselah tu kan NYAWA aku..tapi kan ada lg seorang NYAWA yg penting dlm hidup aku..saper tu ek???sape lagi..DAYYAN AHMAD aka AYYAN lah....si buah hati aku tu..so gojes2 sekalian..meh same2 kita layan pic buah hati aku ni....DIA SANGAT COMEL....kalo masuk iklan+berlakon mesti meletuplah...jngan ingat MIA SARA je comel...AYYAN AKU NI PUN nomei tahu....so layannnnnnnn.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





picture2 nomei buah hati aku...





No comments:

Post a Comment

luv u comment