JellyPages.com

Friday, July 2, 2010

terima kasih ya ALLAH....

.......BARANG2 YG DISPONSER MY bff NURFATMA...
SYUkur ke hadrat ilahi kerana telah melimpahkan &membuka pintu rezeki pada aku dan MR KAMPUT aku...amin ya robal alamin....alhamdulilah rezeki kami berdua semakin murah semenjak semakin hampir untuk berkahwin ni...mungkin ini balasan yg kami dapat kerana niat kami suci untuk menghalalkan hubungan kami ini..
harini aku nak story pasai BFF aku... FATMA..dia muda dari aku 2 tahun..tapi dialah yg banyak tolong aku sejak aku tgl di SHAHALAm ni...mmg banyak dah pertolongan yg FATMA berikan kepada aku...kami mula kenal & berkawan masa di cambridge..sekarang kami 1 tmpt kerja di sekolah rendah seksyen 13...insyaallah selamanya hubungan persahabatan kami ini akan kekal sampai bila2...amin....dan yg paling besarnya FATMA & SUAMI dgn rela hati sponser aku brg2 kahwen...beg bunga telur+bunga telur & potpuri...yang kalo dikira harga hampir RM 1500 jumlahnya...terima kasih banyak2 ek..you all....tuhan je yg dapat balas jasa baik korang pada kami... :)
mmg ikutkan semua keperluan kahwin aku dah lengkap...bunga telur,beg,doorgift..semuanyalah dah settle..(aku ada bg tahu story hr tu kan)skang berlebih2 plak bila FATMA & HUBBY nya dgn murah hati sponser aku & mr kamput aku tu...tapi aku tak kisah sangat coz adik aku no 2 pun bakal kahwin...so,lebihan barang kahwen aku nanti boleh aku bg pada dia...rezeki yg aku dapat ni taksalah share ngan adik beradik sendirikan....
kalo ikutkan mmg aku malu nak amik barang2 pemberian FATMA ni.....menyusahkan dia je aku rasa...sebab terlalu banyak...lagipun dia dah kahwen so banyak duit utk digunakan bila dah berumahtangga ni...tapi aku anggap semua ni rezeki yg tuhan bg pada aku...atau allah swt tu kesian pada aku & mr kamput yg bertungkus lumus menyediakan kelengkapan kahwin kami....atau balasan yg kami dapat kerana kami berdua tidak menyusahkan kedua ibu bapa kami dalam menyediakan kelengkapan perkahwinan kami...ape2pun saja alasannya...aku pasti yang ALLAH SWT tu telah membuka pintu rezeki kami berdua...mcm org selalu ckp kan...kalo kita nak kahwin @berkahwin insyaallah rezeki yg ALLAH bg berlimpat ganda kerana niat suci nak halalkan hubungan yg haram menjadi ikatan yg suci dan sah...betulkan...sekarang aku dah percaya...sebelumni dugaan berganda2 menimpa kami berdua..sekarang aku tahu ape hikmah disebalik dugaan itu.... :)
selamani mmg aku tak harappun ada insan yg akan tolong aku & mr kamput aku tu....bukan nak berlagaklah..tapi aku tak nak terlalu mengharap pada org..takut nanti takde yg sudi untuk menolong...lebih2 pada semua ahli family aku...walaupun ada yg kahwin disponser bapak aku tu belom tentu ada yg sudi nak bantu bila anak kandung abah aku tu nak kahwen..(akulah tu anak abah akutu hehhe)jadi jgn mengharap org nak tolong kita...so,aku & mr kamput beli sendiri barang2 guna duit kami sendiri...dari A-Z SEMUANYA KAMI BUAT SENDIRI...(yg teruk akulah heheh)
terharunya bila org yg takde kaitan dgn kami..bukan sedarah dgn kami..bukan dari keturunan kami berdua...sanggup membantu utk majlis kami nanti...sedih+gembira+terharu sangat....hanya tuhan je yg dapat balas jasa2 korang berdua pada kami....insyaallah...
FATMA & HUBBY...KAK NURUL & MR KAMPUT DOAKAN KORANG MURAH REZEKI EK...THANKS BANYAK2 SEBAB SUDI TOLONG KAMI....ALHAMDULLILAH....

No comments:

Post a Comment

luv u comment