JellyPages.com

Wednesday, August 11, 2010

2 tAhUn TunAng-TuNAngan..


harinikan 9 ogoskan....harinikan....genap 2 tahun aku tunang-tunangan dgn mr kamput..semua org cakap ngan tanya apersal lama sangat bertunang????tapi aku ni mmg yg telinge kebal so,aku pekakkan kan telinge aku sebab yg nak kahwen aku bukan korang2 semua..hehehhee....
aku sangat2 bahagia sepanjang menjadi tunang kepada MR KAMPUT akutu...dia lelaki yg baik yg penuh tanggungjawab dan aku rasa mmg dialah lelaki yang amat layak untuk menjadi suami dan ayah kepada anak2 aku nanti....aminnnn....
org kata dugaan semasa bertunang sangat2lah banyak...yup mmg betul!!!!memang aku ngan mr kamput dah lalui dugaan yg banyak sepanjang tempoh kami betunang..kalo dulu sebelum bertunang takde sangat lah masalah yg menimpa..tapi selepas bertunang bertimpa2 plak masalah yg datang...kalo takde tolak ansur memang boleh jadi mcm 2 perkara yg buruk...nauzubillah...mintak dijauhkan.....time bertunang ni jugaklah rami plak yg minat kat aku atau MR kamput akutu..(bukan perasaan tahu tapi mmg kenyataan)mcm takde org lain jer yg nak dikacau...tapi semuatu dugaan..sebab ALLAh nak uji kami berdua..nak tengok tahap mana kesabaran kami  berdua...dan paling penting nak tengok betapa hebatnya cinta kami dan tidak main2...titikkkk...ye!!!!!saya sangat serius....hehehe
yang paling bestkan.....sempena anniversary tunang-tunangan akuni..aku telah dapat sesuatu yg selamani aku idam2kan....tak sangka MR KAMPUT akutu belikan hadiah untuk aku..sangat suka..sangat-sangatlah suka....hahhaa..nak tahu apeer dia???tara....tara....jeng...jeng...jeng...nilah dia
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


BLACKBERRY aka BB ke?yg aku dapat sempena hadiah tunang2 tunangan 2 tahun ngan MR kamput aku??korang rasa betul ker tak????jawapanya of courselah tidak...sebabnya aku mmg tak layak nak pkai BB nikot..ni untuk org kaya2..sedangkan aku ngaan MR kamput aku tu...cuma org yg hidup sederhana jer....dalam mimpi jer yg aku dapat pkai BB ni tahu..hehehe....hadiah yg aku dapat dari MR kamput aku tu sebenarnya....jeng..jeng..jeng..
.
.
.
.
.
.
.
.
.


YES!!!YES!!!NILAH hadiah yg aku dapat dr Mr kamput...sumpah bukan aku yg mintak tahu....ni MR Kamput yg pandai2 beli n hadiahkan kat aku...walaupun bukan BB tapi aku tetap bersyukur coz handphone ni ala2 BB...LAGIPUN ORG TERSAYANG YG BAGI sape lah tak sukakan..free lagi plak tu...sampaikan aku tak sedar terlompat2 ala2 katak ditangga.hahaha...happy sangatkan..so terover.heehehe...so,raya ni blehlah bergaya ngan handphone baru....thanks my laling..love u so much....harap2 pasni silalah buat kejutan yg best lagi  oky..hahaha.....

aku plak tak plan nak kaci aper2 pada MR KAMPUT....tapikan aku sempat belanja MR kamput makan kat KENNY ROGERS..kiranya tulah hadiah untuk MR KAMPUT aku.hahaha....yg paling penting aku dah hadiahkan kasih sayang+cinta sejati aku pada tunang tersayang akutu....uoall yg baik hati doakan hubungan kami ni sampaiker akhir hayat kami ek....dan yg paling penting doakan majlis PERKAHWINAN kami nanti berjalan lancar..amin....utuk Mr kamput tersayang lagi dicintai...I LOVE U SO MUCH.....MUAHHHHH...MUAHHHHH...MUAHHHHHH...MUAHHHHH...ops!!!!!lupa plak lom kahwen lagi...hahahahaha


No comments:

Post a Comment

luv u comment