JellyPages.com

Wednesday, September 29, 2010

perginya LULU....


dalam pada aku sangat gembira untuk menjadi pengantin barukan...ada menda yang buat aku sedih...semalam telah perginya LULU ikan peliharaan aku yang aku bela dari anak ikan yg kecik smpailah dah besar & garang...mesti korang rasa menda ni lawakkan..tapi aku mmg sayang LULU..sebab aku mmg sayangkan semua hiawan peliharaan aku mcm aku sayangkan kanak2 di dunia ni...
yang paling buat aku terkilan..aku dah pun beli akuarium baru untuk LULU..sebab LULU makin besar so tak muat ddk akuarium lama lagi...aku plan lepas kahwen nak bawak balik semula LULU ke shahalam sebab MR KAMPUT pun mmg minat ikan so,boleh sama2 cuci akuarium LULU n jaga LULU bergilir2...tapi tak sempat sebab semalam aku tgk LULU dah mati...mmg sangat2 sibuk smpaikan nak bersihkan akuarium mcm yg aku buat selalupun tak sempat..last2 tgk LULU dah terapung dalam akuarium...
selalu kalo aku mula stress aku akan main2 dengan LULU..sebab skang LULU makin besar dia makin garang..tiap kali nampak tangan di akuarium dia akan cuba gigit...oh!!!!skang semua tu dah takde...takpelah...mungkin ada hikmah disebalik yg terjadikan...harap LULU tenang di sana :(
.
.
.
.
.
.
.
.
LULU yg telah pergi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



semoga LULu tenang di sana..maapkan aku LULu

2 comments:

  1. ciannye..jgn sedih2..beli ikan yg baru ea..

    ReplyDelete
  2. tulah...nak jaga smpai besar amik masa jugak...takpelah takde rezeki kot..;)

    ReplyDelete

luv u comment