JellyPages.com

Thursday, October 21, 2010

bila...bila dan bila masanya akan tiba????

21 hb 10 dah rupanya...kejap je masa berlalu ye!!!maknanya ni hr yg ke 21 aku bergelar seorang isteri...baru je aku rasa aku ni kahwen...aku pun belom lagi berkesempatan utk masak utk suami...(bukan aku mls ye tapi ibu mentuaku masih ade dirumah)bangun je pagi,tgk sarapan dah tehidang...balik je kerje makan mlm dah siap...so,peluang utk masak tu mmg takde langsung...sampai kan aku naik malu sebab aku ni tahu makan je,risau jugak kalo ibu mentua ckp aku ni menantu yg pemalaskan...tapi ibu mentua aku ckp..'takpe sementara mama di sini biarlah mama yg buat...nanti mama dah balik kamu amiklah semua tugas ni'...aduh!!!bersedialah kau wahai puan nurul hanida...27 hb 10 ni ibu mentua,bapak mentua aku kan pulang ke sabah..lepas tu tanggungjawab aku sepenuhnya sebagai seorang isteri akan dirasa sepenuhnya...hehe

21 hari???lagi 9 hr genaplah sebulan aku menjadi isteri kan...uh!!!!hr ni aku nak bg tahu yang aku betul2 kecewa....sampaikan air mata tu menitis...tak pernah aku rasa begitu kecewa mcm hr ni....kecewa+sedih yg teramat sangatlah kecewa..... SAMPAI SKANG AKU BELUM DI SAHKAN PRENEN LG.....oh!!!mesti korang ckp aku ni poyo kan???terpulanglah,tapi mmg aku dah lama niat aku kahwen nak cepat dapat anak...nak bunting pelamin...tapikan sampai skang hasil tu masih takde....kecewa tahu....rasa mcm hancur lulur hati ni...lbh2 pas tgk result prenen test NEGATIF......lepas tu dgr plak org yg kahwen same ngan aku,dah bunting pelamin lg lah kecewa tahap gaban....bilalah....agaknya aku nak dapat berita gembira ni ye...ya allah! tolonglah hamba mu yg banyak dosa ni..permudahkanlah kami dikurniakan zuriat yg sempurna,yg bakal menjadi anak soleh & solehah kepada kami..amin......

BILA YE?????BILA????BERITA GEMBIRA TU AKAN MENJADI KENYATAAN???

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

3 comments:

  1. akk sabar r,,,masih awal lg kan,,sy doakan akk akn cpt dpt beby

    ReplyDelete
  2. akk sabar r,,,masih awal lg kan,,sy doakan akk akn cpt dpt beby

    ReplyDelete

luv u comment