JellyPages.com

Thursday, December 30, 2010

pahit& manis 2010....slamat tinggal semuanya!!!!!

tgl 1 hari jer lagi untuk tglkan tahun 2010.....lepas tu bermulalah episod 2011....harap 2011 permulaan yg baik untuk aku & mr kamput juga bakal anak yg lahir dlmperut aku ni nanti...aminnnn.....

harini mood nak mengimbas kembali liku2 2010  yg terjadi dlm hidup aku ngan suami berkobar2 plak....almaklumlah semalam seronok sangat menjerit & menyokong pasukan BOLA SEPAK MALAYSIA yg berjaya kalahkan INDONESIA....semangat betul sampaikan terlupa ada anak dlmperut..hehehe...TAHNIAH HARIMAU MALAYA.....BANGGA BETUL DGN KAMU..KAMU...SEMUA...MALAYSIA BOLEHLAH....dan yg paling best BESOK (31 DIS 2010) PM dah istiharkan PUBLIC HOLIDAY....kamu suka???komfem sukakan.....cuma yg tak bestnye PENJAGA gol MALAysia yg sepatutnya dpt pemain terbaik....tapi takpelah....yg penting MALAYSIA DAH JD JUARA..warga2 INDONESIA TERIMALAH KEKALAHAN DGN HATI TERBUKA YA...peaceeee!!!!(warga MALAYSIA yg sokong INDONESIA silalah berpijak di bumi yg nyata..banggalah dgn NEGARA KAMU SENDIRI...MALAYSIA...kalo tidak nyah kamu dr BUMI MALAYSIA YG HANYA UTK ORG YG BANGGA JD RAKYAT MALAYSIA saje)

.
.
.
.
.
.

HARIMAU MALAYA KEBANGGAAN MALAYSIA

oky skang kita cite plak pahit & manis yg berlaku dlm hidup aku...rasanye 2010 ni tahun cabaran & dugaan yg paling hebat dlm hidup aku...BILA SESEORG YG BERGELAR BUJANG nak tamatkan zaman KEGEMILANGAN bujang dia so bermcm2 lah dugaan dan rintangan yg di terima....kalo di ingat kan balik aku rasa mcm mimpi jer yg kini aku dah pun jadi isteri pada SUAMI aku yg emsem ala2 FARID KAMIL tu..(dialah yg ckp & ngaku muka dia mcm farid kamil hehe)...SALAH 1 nye bila masalah kewangan melanda...HANTARAN DAH CUKUP MR KAMPUT BG tp tetibe je ade plak masalah yg terpaksa digunakan dulu....mslh ngan family lagi...dengan kami berdua yg asyik bertengkar jer...sampaikan aku hampir2 mahu batalkan majlis perkahwinan kami....tapi semua tu dugaan...ALHAMDULILAH AKHIRNYA KAMI DI SATUKAN JUGA....mmg JODOH KAMI KUAT.....BAHAGIA....YE!!!TAKDE PERKARA YG MEMBUAT AKU BAHAGIA BILA IMPIAN NAK SEHIDUP SEMATI DGN LELAKI YG AKU CINTAI MENJADI KENYATAAN.....love u my hubby!!!!muahhhhhhhhhh.....
.
.
.
.
.
.
.

SAAT2 MUMMY & BABAH DI SATUKAN


dan sempena penutup tirai 2010 ni....perkara yg membuatkan kami berdua bertambah gembira bila aku DISAHKAN HAMIL....oh!!!mmg sangat2 teruja....anak pengikat kasih sayang antara kami berdua telah ada di dlm perut aku ni....insyaallah aku akan jaga dia sebaik yang mungkin....tahun 2011 nanti aku dgn hubby akan bergelar mummy & babah....dan yg paling penting anak aku ni selamat lahir ke dunia ini dgn cukup sifatnya,sihat tubuh badannya,cerdik akalnya,jadi anak yg baik,comel dan soleh @solehah pada kami berdua....aminnnya robal alamin......dan harapan akumoga tahun 2011 ni rezeki kami murah hendaknya....

No comments:

Post a Comment

luv u comment