JellyPages.com

Tuesday, February 22, 2011

IBU jenis apalah MUMMY nikan??


harini mummy tak berapa nak sihat...kalo mummy tak sihat,bermakna baby mummy ni pun sama sakitnya & mungkin lebih teruk dari mummy..sejak semalam mummy perasan baby mummy ni asyik bergerak tak henti-henti..tapi mummy buat tak tahu jer...walaupun mummy rasa mcm pelik jugaklah,selalu baby tak aderlah bergerak sepanjang masa...kemuncaknye bila malam...perut mummy sakit sangat,bila baby mummy ni bergerak perut mummy mengeras & sakit...sampai mummy nak tunduk pun sakit,mengalir air  mata mummy ni..
babah amikkan minyak,sapukan di perut mummy...babah suruh mummy tido& pkai stokin takut mummy masuk angin macam 2 bulan prenen haritu...sebelum babah bacakan baby doa tido & kalimah syahadah(setiap mlm babah akan buat mcm tu diperut mummy)mummy dengar babah bacakan surah-surah & ayat kursi serta mintak doa untuk baby supaya baby dlam perut mummy ni tak sakit mcm mummy & sihat..oh!!mmg babah amat prihatin bila mummy sakit perut sebab mummy tahu babah taknak anak babah pun sakit juga mcm mummy...babah bagi mummy minum air yassin...malangnye sampai pagi mummy still sakit perut...babypun asyik bergerak-gerak & mengeras jer...mummy tahu anak mummy ni lagilah sakit nya dari mummy kan..oh!!kesian betul mummy dengan baby mummy ni..maapkan mummy ye sayang..
akhirnya babah tanya jugak mummy makan aper harini???puas mummy pikir apa yang mummy makan 1 hari...memang dalam peti ais ader air oren yang bergas..babah tanya mummy minum ke  air tu??mummy blom lupa yang mummy mmg tak minum langsung air tu,sebab mummy takut kalo mummy minum baby mummy akan sakit...em...baru mummy ingat yang mummy makan nasi dengan cencaluk yang mummy potong cili padi & perah limau kasturi...itulah sebabnya mummy sakit perut...bila babah dengar..terus babah cakap MUMMY NAK BUNUH ANAK SENDIRI KE?SEBAB MKN LIMAU..sedih betul bila mummy dengar babah ckp mcmtu...menangis mummy dibuatnye...sumpah demi allah,mmg mummy tak ingat lngsung tentang limau tu..waktu tu mummy nampak jer botol cencaluk,mummy terus potong cili padi +perah limau kasturi banyak2...memang mummy tak terpikir langung efeknya pada baby mummy ni..waktu tu selera mummy tgh gile nak makan...ya allah!! IBU JENIS APALAH MUMMY NIKAN??pentingkan slera sendiri dari anak yang dalam perut ni..tapi mmg mummy lupa langsung yang mummy tak boleh makan limau...MAAPKAN MUMMY BABY...bersalah betul mummy dengan baby..lebih sedih bila sebelum babah pergi work babah ckp dengan baby SIAN ANAK BABAH SAKIT YE...MUMMY MAKAN TAK INGAT BABY...sedihnyelah....rasa bersalah sungguh mummy dengan baby dan babah...MAAPKAN MUMMY BABY...LEPAS NI MUMMY AKAN PASTIKAN MUMMY TAKBUAT MENDA YG BOLEH BUAT BABY MUMMY NI JATUH SAKIT LAGI...ini janji mummy sayang...

No comments:

Post a Comment

luv u comment