JellyPages.com

Wednesday, September 14, 2011

first shopping with my lovely son & hubby!!!

harini mummy nak citer masa balik shahalam dengan anak teruna mummy dan babah...lepas raya haritu mummy ikut babah balik shahalam dan bawak sekali si anak teruna mummy yang sorang tu..walaupun mummy belom start keje lagi tapi mummy nak balik ikut babah untuk tengok keadaan rumah kita dan kemaskan rumah...lagipun rumah kita tu baru je mummy dan babah duduk 1 hari sebelum mummy lahirkan anak mummy ni dulu...jadi masih banyak menda yang mummy kena kemas dan cari untuk rumah kita tu...nak upload pic rumah baru kita tupun belum ader masa...tunggu lepas mummy dah balik untuk bekerje baru mummy akan upload pic rumah MR KAMPUT kat blog mummy ni..tih..tih..tih..
oky berbalik pada tajuk kat atas tu(adessss!!! dah macam nak tulis karangan  waktu upsr plak)waktu balik shahaalam walaupun 1 minggu jer..mummy dan babah amik peluang bawak anak teruna mummy yang baru 2 bulan ni rewang2 mall kat shahalam ni..mulatu nak cari barang rumah kita...tapi dah terover cari barang siteruna mummy ni plak...bayangkan setiap hari mummy ngan babah bawak aisy jalan2 dan shopping mesti barang aisy yang terlebih..hehehe...mummy lagsg tak beli aper..babah amik peluang untuk beli psp idaman hati dia....tapi yang penting memang pengalaman yang lain dari yang lain...mummy dapat rasa mcmner bila syok2 nak makan siteruna ngamuk nak tidur....mcmner rasanyer siteruna ngamuk bila susu tak cukup..semua tu mummy dah rasa..so aper lagi layan jelah gambar family  mr kamput bershopping yer...
.
.
.
.
.
.











No comments:

Post a Comment

luv u comment