JellyPages.com

Saturday, September 17, 2011

mummy rindu aisylahhhh!!!!


menda yang paling mummy rindu nak tgk senyuman AISY

semalam dah selamat dengan jayanyer sampai dekat shahalam...mummy balik awal sebab harini babah work..ikutkan hati mummy nak balik esok...isnin dah kena keje setelah 3 bulan cuti...macam malas dan takde moodjer nak kejelah....lebih-lebih lagi hati dok teringat dekat anak teruna mummy jer....badan jer kat shahalam ni..hati tertinggal kat pahang umah tok mak aisy.. :(
kesian sungguh mummy pada aisy terpaksa tinggal dipahang...maapkan mummy ye nak...bukan mummy taknak bawak aisy tgl dengan mummy dan babah..tapi mummy belom jumpe pengasuh yang mummy percaya untuk jage aisy bila mummy ngan babah pergi work...aisy masih kecil...mummy takut bila pikirkan situasi bila pengasuh yang jage aisy hanye nak duit dan bukan ikhlas dan sygkan aisy...sumpah...hati mummy tak smpai hati nak tinggalkan aisy dengan tok mak...sekarang hanya tokmak je yang mummy yakin boleh jage aisy dengan selamat....baru smlam mummy balik shahalam tapi harini mummy rindu sangat pada aisy....:(
ramai yang tanye mummy kenapa tinggalkan aisy dipahang???tak rinduke pd anak??/aisy anak mummy..mummy yang lahirkan aisy...takkanlah mummy tak rindukan anak mummy sendiri...dari aisy dalam perut lagi kita bersame...kemana pergi mesti ader aisy dengan mummy..skang buat pertama kalinye mummy terpaksa berpisah dengan aisy...sape tak sedih...tak rindu...sumpaahhhhhh....mummy rindu sangat pada aisy...lepasni setiap minggu mummy akan balik tengok aisy...mummy rindu senyuman & ketawa aisy....rindu nak cium aisy...rindu nak dukung aisy..rindu nak berbual dgn aisy..rindu aisy sangat2..............aghhhhh!!!!!cepatlah jumaat mummy nak jumpe AISY NUR RAYYAN nyawa hidup mummy..

No comments:

Post a Comment

luv u comment