JellyPages.com

Tuesday, November 29, 2011

AISY NUR RAYYAN vs NURMAN

disebabkan mummy harini still dalam mood bercuti dan ala-ala perempuan gila ddk sorang-sorang kat rumahni ..emm!!macam pipi mummy plak yang lebam ek lama sangat cuti..hye!!!hye!!ofcourselahkan anak yang pipi lebam mummypun kenalah cuti lama sebab sakitnya lebih teruk dari si bos bam bam rasa..tak gitu..tak bunyi macam poyo sangatker???takkan..poyo sikitjer betul tak??tih..tih..tih..

mummy yang memang terkenal ngan sikap rajin ni..ops!!!!sila muntah hijau pekat beramai-ramai oky...amik peluang mengemas rumah yang ala-ala stor sukan kat sekolah mummytu...almaklumlah!!!4 hari balik pahang mr kamput jer kat rumah..komfem sesangatlah rumah cantik,berkilat dipenuhi habuk + kain yang bertimbun ala-gunung kinabalutukan...baik punya MR KAMPUt sebab rajin nak mengemas walaupun hanya dalam mimpi...beruntung sungguh mummy dapat suami macam MR KAMPUT...yang rajin mengemas rumah dalam mimpijer...kau ada???takdekan..laki korang ada macam MR KAMPUT??sumpah tak adakan...100% bertuahnya mummyni..love u sayang...tengah syok-syok mengemas dan selongkar barang dalam almari mummy jumpalah gambar lama masa MR KAMPUT kecik-kecik dulu...mummy dok belek-belek,tenung lama memang sebiji macam BOS TECIT BAM BAM lah...ramai yang cakap MR KAMPUT KECIK ngan MR KAMPUT banyak persamaan...ish!!!memang dari aisy lahir tak penah ade yang cakap aisy sama mummy..hanya dan banyak kali dengar sama betul ngan babah...sila beranak lagi untk tambah geng sendiri ye mummy sebab MR KAMPUT dah ader GENG untuk BULI MUMMY!!uwaaaaaa....kalo tak caya jom tengok ni
.
.
.
.
.
.
.


tengok..sama pipi tembam,hidung ala2 buah jambu air..hehe.kenapalah aisy tak ikut hidung mummy yang mancung ala-ala pretty zinta ni..memang rugilah son..tih..tih..tih..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

samakan...paling ketara tang BUAH JAMBU AIR tulah.hehe.
,
.
.
.
.
.
.
.
.
mata,senyuman mmg sama.
.
.
.
.
.
.
.
kalo tgk masa tido lagilah sama
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



SAMAKAN????mmg sejibiklah kan...kalo nak tengok wajah AISY bila 28 tahun nanti...tengokjelah muka MR KAMPUT sekarang...tapi memang rugilah aisy kalo ikut muka mummy komfem lagi emsem nak...kui..kui//kui... 

No comments:

Post a Comment

luv u comment