JellyPages.com

Monday, November 28, 2011

apa salah aisy?????


baru harini mummy dapat upload story sensasi tentang anak teruna mummy..mummy takde mood,malas dan tension sangat-sangat dibuatnya...mummy rasa bersalah sangat,rasa mummy ni ibu yang tak bertangungjawab nak jaga anak seorang...ibarat ibu tiri yang jahat macam mak si cinderella,bawang merah bawang putih..semuatu mummylah......mummy rasa nak behenti keje jadi surirumah dan ddk jaga aisy 24 jam...aperlah salah aisy smpai dia jadi mangsa??/sebab anak mummy tu aktif sangatker,smpai org nak pukul dia sesuka hati ah???INGAT ANAK MUMMY TU ANAK PATUNGKE BOLEH BUAT SESUKA HATI

entahlah mummy tak tau nak cakap aper..kalo kesan lebam,biru,merah dipipi aisy tu perbuatan manusia..SUMPAH MUMMY TAKKAN MAAPKAN manusia syaitan tu,mummy doakan MANUSIA TU KENERAKA JAHANAM.....doa seorang ibu makbulkan...TGUJELAH PEMBALASAN YANG ALLAH SWT AKAN BAGI PADA SIPELAKU.....mummy yang lahirkan aisy..mengandungkan dia 9 bulan...jaga dia macam menatang minyak yg penuh...tak pernah tinggikan suara pada dia,apa lagi nak naikkan tangan pada aisy yang baru umur 4 bulan....kalo pada anak atau baby lainpun mummy takkan buat dan sikap kejam mcm yang ade kesan dipipi aisy sekarang...sedih...mmg sedih!!!rasa nak bunuhjer siPELAKU tu...sumpah!!!sampai sekarang mummy masih trauma bila tgk pipi anak mummy yang tembam lebam & birutu...

em...mummy tak tuduh sesiapa tapi ni yang mummy & babah peratikan dan faham sgt dengan perangai anak teruna kami tu...selasa& rabu(23&24 hb 11) BS (aisy panggil nenek)cuti .selasa mummy amik cuti untuk jaga anak teruna mummytu..tapi sebabkan hr rabu mummy ader TAKLIMAT KERANI MENGUNDI so mummy kena antar anak teruna mummy ke nursery(aisy penah beberapa kali kat nursery kalo nenek aisy cuti)masa mummy amik aisy dr taska...hati mummy mmg tak sedap sebab mummy tgk anak mummy yg aktif dok terbaring mcm tak bermaye jer..mummy tegur aisy diam jer...em,mummy pikir aisy mengantuk agknye(mmg sikap aisy kalo mengantuk tegur lgsg tak senyum N takde respon)smapai dlm keta aisy tido dan dah smpai rumahpun aisy tido...bila babah balik pukul 5 aisy bangun kejap...mummy mandikan aisy smpailah lepas mandi dan malam aisy dok tidojer..mummy dgn babah dah risau sebab anak teruna mummy ni tak aktif,takde senyuman,takde jeritan dan ketawa mcm biasa...nak minum susupun mummy kena kejutkan...yang mummy perasan kalo aisy balik dr taska mmg aisy akan tidur dan tak aktif!!!ALAMAK ANAK AMMI kena ubat batuk ker ahh????besok pagi mummy anta aisy ke umah BS mcm biasa..pagitu mmg BS aisy ader msg tanya kenapa pipi aisy merah..mummy jawab nyamuk kot..smpailah mummy amik aisy tu..BS aisy tanya lagi kenapa pipi aisy merah???mummy yang bodoh,bangang ni jawab lagi nyamuk kot..BS aisy bgtau yg aisy dok tido jer 1 hari tak aktif...bila dalam keta baru mummy perasan pipi aisy bukan sajer merah tapi LEBAM+BIRU...terus mummy call BS aisy..rupanya yang dok BS aisy tanya mummy pasal pipi aisy merah tulah tempatnya..tapi mummy ni tak taulah mak jenis apa lgsg tak perasan pipi anak sendiri dah lebam macamtu...aisy maapkan mummy nak...BODOH BETUL MUMMY NI NAK...

MUMMy dan babah terus bawak aisy pergi jumpa doktor...doktorpun chek aisy dan bgtau kesan dipipi aisy kesan jari manusia????mana mummy tak angin...dan doktor bgtau kesan akan timbul selepas 1 hari @ 24 jam kejadian...maksudnya mesti kejadian berlaku di nursery....mummy memamng tak puas hati...tanya org di nusery mana ade yang nak ngaku...EH!!SAKIT HATI sungguh mummylah...mummy geram,mummy apload pic aisy yg lebam kat facebook mummy DAN  SCFM GROUP(mummy sayang groupni)memang malam tu dan smpai sekarang aisy,mummy jadi glamour...smpaikan fb mummy org dok add dan komen...ada yang siap mintak izin utk cite pasal aisy kat blog diaorg...takpe mummy izinkan semuatu untuk jadi pengajaran...dan jangan jadi mcm mummy yang cuai,lalai...SUMPAH SAKIT HATI MUMMYNI SMPAI SKANG MASIH ADA TAU....

doa mummy allah sentiasa lindungi anak mummy dari syaitan durjana,kecelakaan dan malapetaka dan diberikan kesihatan yang baik....aisy lah nyawa mummy....aper2 jadi pada mummy sakitnya lebih teruk mummy yang rasa nak...maapkan mummy sebab cuai jalankan tanggung jawab mummy pada aisy..tapi sungguh mummy terlalu sayangkan aisy....love u son...nyawa,hidup mummy dan babah AISY NUR RAYYAN

No comments:

Post a Comment

luv u comment