JellyPages.com

Thursday, November 3, 2011

bos tecit yang dah 4 bulan!!!





harini genap 4 bulan umur anak teruna mummy yang emsem,macho tu...sekejap jer rasanyer masa berlalu...mummy rasa mcm baru semalam mummy lahirkan AISY NUR RAYYAN...harini pukul 7.45 pm genaplah usia AISY NUR RAYYAN 4 bulan...dah besar ye anak teruna mummy dan babah ni...macam-macam dah AISY pandai skang ni..dah pandai gelak besar..dah pandai main...dah pandai buli mummy dan babah..dah pandai cakap dalam bahasa yang aisy jer faham..hehe..dah pandai juga tengok tv terutama upin & ipin dan bola ngan babah...dah pandai angkat kepala kalo mummy baringkan aisy..dah pandai lompat2..dah terlebih pandai senyum...cuma belom pndai meniarap jer lagi..maybe sebab bam bam sgt..tu yg lambat tu..hehee..seronok tengok perkembangan AISY NUR RAYYAN dr hari ke hari...memang sangat-sangat seronok...rasa nak cepat jer balik keje untuk jumpa si BUAH HATI NYAWA mummy tu...cepat besar ye son...membesar bagai juara !!!
AKU mohon padamu YA ALLAH!!!AKU TAHU TUHANKU AKU TIDAK LAYAK UNTUK MEMOHON PERTOLONGAN DARIMU,hanya satu yang aku minta KAU TUNAIKANLAH permintaan seikhlas hati ku ini...YA ALLAH!!! aku hambamu yang berdosa ini memohon seikhlas hati padamu kau panjangkanlah usia anak ku,berikanlah dia kesihatan yang terbaik,jadikanlah dia hambamu yang taat setia pada suruhanmu,jadikanlah dia anak yang soleh,anak yang membanggakan keluarganye,anak yang hormat dan sayangkan kedua ibu bapanya..YA ALLAH! lindungilah anak ku dari gangguan syaitan durjana,dari manusia-manusia yang berhati busuk..jadikanlah dia anak yang cemerlang dunia & akhirat..amin yarobal alamin...

No comments:

Post a Comment

luv u comment