JellyPages.com

Wednesday, December 21, 2011

KOTOR

ASSALAMUALaIKUM..


selamat pagi semua..semalam tok abah aisy datang ke shahalam...harini mummy bawaklah tok abah jalan-jalan cari sarapan di bawah umah mama yanie aisy ni...almaklumlah tok abah ni dah biasa bekeje ddk terkurung dalam rumah memang tak de istilah dlm hidup diapun..kalo di biarkan sorang2 ke kedai,mmg pjglah langkahnya..jadi mummy temankan tok abah mengeteh di kedai mamak..masa nak blik ke rumah smbil jalan mummy ngan tok abah pun bersembanglah.




tok abah:  ish!!tengoklah kuala lumpur ni kotor..(shahalam tp tok abah still pggl kuala lumpur)


mummy: kalo ujan lebat sini air kdg2 naik yelah longkangnya kotor.


tok abah : geli abah tengok,longkang dah macam tmpt buang sampah..apalah nak jadi..busuk betul..


mummy: diorg buang smpah meratalah abah,bkn mcm kat kmpg ade org jaga.


tok abah :tulah org kat sini undi lagi pembangkang...mcm nilah jadinya..kalo undi kerajaan takde kotor mcmni senang dapat penyakit kalo gini rupanya..kotor betul


mummy: yelah kot!!!(SAMBIL SENYUM)


 ades!! tok abah mmg semangat cintakan negara sgt2 membara dari dulu..mmg anti betul ngan pembangkang kerajaan..tapikan yang mummy heran ape kena mengena longkang kotor dengan undi pembangkang ye.hahahhaa




sekian..











No comments:

Post a Comment

luv u comment