JellyPages.com

Saturday, December 31, 2011

selamat datang 2012


ASSALAMUALAIKUM...


rasa macam dah lama tak jenguk blog mummy ni..sibuk...minggu depan sekolah nak bukak,mmg keje mummy banyak sgtlah...aisy anak teruna mummy plak batuk dan harini selsema plak ...lagilah masa mummy nak berblog tak dapat..nipun mummy curi masa MR KAMPUT tengok bola ngan AISY dapatlah mummy luangkan masa kat blogni..oh ya!!apa aktiviti harini yer...komfem muda-mudi,bujang dok melepak sambil tgu detik pukul 12.00 nantikan..almaklumlah lagi beberapa saatjer lagi tahun 2012 nak menjelma...kalo orang yang bekeluarga mcam mummy ni ddk umah jelah,anak teruna pun kecik lagi...nak bawak tengok bunga api takde nya dia fahamkan..-yang dia tau masa sepatutnya untuk dia tidur jer....

kalo masuk tahun baru tak bermakna kalo tak cite pasal azamkan...mummyni rasanya setiap tahun berazam tapi 1 pun takde terlaksana...azam tahun 2012 ni komfemlah mummy nak kuruskan..perempuan gumuk mcm mummy mesti nak kembali slim macam dulu..48 kg target..hahhaa...siap boleh harini cakap ngan diri sendiri,harini je makan puas2...besok tahun baru makan kena control...ades!!tak poyo sangatker bunyinyer..komfem nak muntah hijaukan dengar azam mummyni..kalo depan adik-adik mummy yang slim melim siap cakap azam tahun 2012 nak gumuk..memang bagusnya cover linelah mummy..sebab sedihkan tengok semua adik-adik kurus..hehehe..dasar jelouslah tu...tak malu betulkan!!!

kalo tanya MR KAMPUT tentang azam dia plak.....ni jawapan dia..
.
...
.
.
mummy: apa azam sayang tahun 2012..

mr kamput: malulah nak bagi tahu..

mummy : persal plak nak malu,ala..bagi taulah..

mr kamput : ada 3 azam orang...

mummy : banyaknya,apa dia??

mr kamput : nak jadi jutawan,nak bagi aisy adik & nak kurus...

mummy : azam yang no 2 tu awal-awal mummy tak setuju..hahhaha..yang no 3 tu mane bleh tiru azam mummy..tu azam mummy 2012 tau


nampak sangat laki bini dah gumuk..boleh plak azam 2012 sama-sama nak kurus..hahhaha....azam mr kamput yang no 2 tu kena pikir banyak kali tu...tih..tih..tih....


yang paling penting doa mummy 2012 ni beri banyak sinar,rezeki dalam hidup mummy sekeluarga...doa mummy jugak mr kamput,mummy & aisy beroleh klesihatan yang terbaik...amin...SELAMAT TAHUN BARU 2012...jom tengok bunga api dari tingkap rumah jer..

sekian...





No comments:

Post a Comment

luv u comment