JellyPages.com

Sunday, January 22, 2012

PARA AHLI SYURGA!!!

ASSALAMUALAIKUM....

selamat tahun baru cina pada kawan-kawan mummy yg meraikan CNY besok...sempena public holiday ni kan aper plan kamu-kamu semua yer??mummy mmg balik ke phg lah sebab anak teruna mummy tu dah ada 1 minggu awl di umh tok mak dia..semalam dengan jayanya meredah jam yang terlampau..alhamdulilah mummy selamat smpai ke phg tepat pukul 9.00 mlm setelah 8 jam tersekat di highway karak...bestkan..nilah nasib kalo ada cuti panjang bila nak balik pahang...sesak di buatnya...entah bilalah highway karak tu nak aman bila tiba musim perayaan ek....

bulan ni,mummy di kejutkan dengan banyak kematian yang tak dijangka-jangka....belum berakhir lagipun bulan januari..masih di peringkat awal tahun 2012 yang baru menjelma...tapi banyak kematian yang mummy dengar..betullah nyawa tu kita tak tahu bila saat dan masa menjelma,semua urusan allah swt..harap-harap oarang-orang yang mummy sayang dipanjangkan umur,sihat selalu dan hidup dalam keberkatan allah swt..amin.....tak sanggup rasanya dan belum masanya nak terima kehilangan orang-orang yang mummy sayangi...ya !!allah mintak dijauhkanlah..amin....

16/1/2012 (isnin) mummy dikejutkan dengan kematian bekas anak murid mummy NURHAFIY ARDINI..masa mummy dapat tau ardini dah takde luruh hati,jantung mummy ni dibuatnya...seminggu sebelum perginya arwah,mummy jumpa arwah..dan arwah siap tegur mummy..waktu tu mmg mummy tak perasan arwah,disebabkan arwah dah pkai tudung...rupanya itulah kali terakhir mummy jumpa dan tengok arwah...sedih,sebab setahun arwah duduk di pra sekolah...lagipun baru beberapa minggu je sekolah baru bukak dan arwah sempat merasa berada ditahun 1...bayangkanlah mcm mana perasaan ibu dan ayah arwah ye!!ardini ni sangatlah pandai,baik dan mendengar cakap....1sekolah terkejut dengan kematian arwah ARDINI disebabkan demam denggi bedarah...doa, mummy semoga arwah tenang disana menjadi ahli-ahli para syurga dan keluarga arwah tabah menerima ujian dari allah swt ni...bersemadilah kamu dengan tenang ye  sayang  NUR HAFIY ARDINI....kenangan bersama kamu cikgu takkan lupa sepanjang hidup cikgu...


arwah dibelakang cikgu norida berdiri sebelah kanan

20/1/2012 negara di gemparkan dengan kematian penyanyi dan pengara IZWAN PILUS...punca kematian arwah disebabkan jangkitan kuman di paru-paru dan darah arwah....semoga arwah ditempatkan didalam kalangan orang-orang yang beriman..amin....

gambar terakhir arwah izwan pilus

marilah kita sedekekahkan ALFATIHAH untuk arwah NUR HAFIY ARDINI & IZWAN PILUS..

AL-FATIHAH...




No comments:

Post a Comment

luv u comment