JellyPages.com

Friday, February 17, 2012

semangat yang hilang!!

ASSALAMUALAIKUM....


DAH lunch???makan aper tgh hr ni yer..mummy hanya membedal jambu batu & buah manggajer yang dijual didepan sekolah...eh...mesti korang dok cakap mummy dietkan,kalini tak diet yer!!masalahnya mood nak makan tu tak datang lagi....mungkin nak simpan perutni untuk pasar malam kat taman srimuda malam ni kot..hehehe.....komfem macam oranag tak makan 10 hari mummy jadinya...uhhh!!!nasiblah perut kamu bertuankan NURUL HANIDA...kesian kat perut sendiri sebab dapat tuan yag gumuk suka makan aka melantak...

em...dah lama rupanya mummy biarkan blog mummyni sunyi sepi ye!!mood nak menulistu tak datang-datang langsung..(bunyi macam penulis tegar je mummy ni,maap poyo terlebih)sejak akhir-akhirni mummy mmg kurang mood sikitlah...lebih-lebih si anak teruna mummy demam lah plak...dah masuk 7 bulan first time aisy nur rayyan demam..suhu plak tinggi 39.4..yang bagusnya anak mummyni cergas,aktif macam biasa..alhamdulilah..kamu sangat kuat ye son!!!sekuat babah ye nak....

makin lama makin terasa macam nak behenti keje,duduk umah jaga anak dengan tangan sendiri dan tengok anak tu membesar depan mata sendiri..sumpah!!!!sangat jelous pada seorang ibu yang hanya surirumah sepenuhmasa...sangat mulia pekerjaan anda!!!sunguh kamu-kamu si SURIRUMAH sangat-sangat bertuah sebab boleh membesarkan anak dan lihat anak sendiri membesar depan mata...alangkah beruntungnya kalo mummy boleh menjadi surirumah sepenuh masa....aisy nur rayyan mummy sendiri yang jaga!!!tapi apakan daya tuntutan duniawi memerlukan mummy bekerje untuk membantu mr kamput mencari rezeki demi kesenangan kami sekeluarga terutama AISY NUR RAYYAN..

sensitif betul mummy mingguni,mana tak tersentapnyer bila anak sendiri demam...mummy plak kena bekerje...kalo keje swasta komfem notis 24 jam mummy lemparkan demi anak tercinta...smpai harini mummy sgt rasa bersalah dengan aisy....kesian anak mummy,demam mummy kena keje gak..nasiblah tokmak yang jaga aisy skang,kalo aisy di umah bs macamne lah agaknye ye...memang mingguni mood mummy 100% down....sebagai seorang ibu memang anaktulah semangat unntuk kita melakukan apa-apa dengan jayanya..kalo "SI PEMBERI SEMANGAT "tu sakit,mcmne kita nak ader semangatkan...

mohon mummy pada ALLAH,semoga anak kesayangan mummy dijauhkan dari segala penyakit ...amin....percayalah mummy dan babah terlalu sayangkan aisy....!!!muaahhh...

No comments:

Post a Comment

luv u comment