JellyPages.com

Friday, June 22, 2012

selamat hari bapa mr kamput

Assalamualaikum...


Rasanya tak terlambat kalo mummy baru nak menulis entry mengenai hari Bapa..walaupun dah terlewat be berapa hari tapi mummy still nak tulis kat blog mummy yang kusam beberapa harini mengenai hari Bapa.....penduli Apakan.....blog aku...aku punye suka lah...hahahhaa..

.berlagak siot perempuan gemuk ni yer......


Okies gojes sekalian masa hari Bapa yang lepas..perempuan gumukni dengan bangganya nak bagitau yang dia dah buatkan mr kamput rainbow kek...sampai pukul 3 Pagi dia dok membakar kek untuk suami kesayangan diatu....baguskan perempuan gumuk tu....beruntungnya si suami  beristerikan perempuan gumuk yang rajin dan baik hati tu betul tak......hahahhaa.

...

Tapikan jngan tertipu okies...

.bukan dia sorang yang buat rainbow kek tu..tapi dia juga mempunyai pembantu yang di import Dari bangla...nurul annamira....hehehee....sebab Itulah rainbow kek beliau menjadi...huhuhuhu..


Perempuan gumuktu dengan bangganya sangat lah ter lebih kembang bila melihat rainbow Kek nya menjadi....make terlaksanalah misi membuat kek father days untuk si suami...walaupun tak secantik rainbow kek orang lain....tapi rasanya tersangatlah sedap.....ni kes angkat bakul sendiri Okies...so sila amik baldi dan muntah beramai ramai...hehehehehe....


Rasanya belum terlambat nak ucapkan selamat hari Bapa buat suami ter sayang mr kamput.....abah tercinta.....mr bob....bapak mentuaku yang sporting mr nordin....pakcik2....semua lelaki didunia yang Bergelar Bapa..selamat hari Bapa semua.....sambil tu meh layan rainbow kek versi perempuan gumuk yang masak....resipi????.sila guna incik google ye....malas nak menaip Panjang2..hahahHhaha......


Sekian..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

luv u comment