JellyPages.com

Thursday, October 18, 2012

Aisy...mummy syg aisy!

Assalamualaikum

Cepat sangat Masa  berlalu....aisy kesayangAn mummy da makin besar...bulan depan dah nak masuk 1 tahun 4 bulan dah anak teruna mummyni.....
Nikmat sungguh bila menjadi seorg ibuni....dapat tengok gelagat aisy yg makin hari makin bAnyak ragamnya...skang aisy bila bukak baju untuk mandi,dah pndai simpan baju kotor dlm bakul,buang pampers dlm tongsampah,macam menda anak teruna ni dah bleh buat...dah pandai sangat kiss dan hug mummy

Kalo dengar azan dah pndai letak tangan ditelinga mcm nak azan jugak....dah sangat teror menari....mmg perangai sangat menghiburkan hati mummy dan babah.....cuma aisy blom pndai becakap....bilalah agaknya aisy nak panggil dan sebut mummy yer??sungguh tak sabar btl mummy nak dengar lah syg...

Sekian


No comments:

Post a Comment

luv u comment