JellyPages.com

Wednesday, January 30, 2013

bebola keledek manis VS salmon blackpaper

ASSALAMUALAIKUM....
 
hari mood mummy nak pergi keje stillsuam-suamkuku almaklumlah dah terlebih cuti -cuti malaysiakan...jadi mummy masakkan untuk aisy bekalan ke umah nenek bs aisy ala-ala makanan yang suam-suam kuku jugaklah..hahahhaha..dasar pemalaslah mummy ni kan...
untuk sarapan mummy buatkan bebola keledek manis..almaklumlah keledek manis berlambak-lambak diumahni memborong di cameron haritu...
untuk lunch mummy buatkan salmon blackpaper nak jimat masa,tenaga dan memang nasib aisy dapat mummy yang pemalas ni mummy letak skali potato,carrot,tomato dan capsicum bersama salmon tu..so menu lengkap untuk lunch aisy dengan pakej sayuran..hahahhaha....bijakkan???
jom tengok jer gambo...nak resepi???tak payahlah main campak2 jerni malu nak bagi resepinya.hehehe
 
 
 

No comments:

Post a Comment

luv u comment