JellyPages.com

Saturday, February 23, 2013

ragam aisy nur rayyan

ASSALAMUALAIKUM..
 
 seram tak tengok gambar kat bawah ni....kalo mummy bukan lagi seram tapi dah rasa macam nak tampo laju-lajujer muka perempuan bergigi emas ni...pengotor,bab kata orang pahang habat bebenor rupanyalah weih....tapi dulu aisy kalo tengok jer iklan ni komfem berlari-lari dekat mummy sambil melalak-lalak menangis...apa ntah yang ditakutkan..maybe rupa perempuan bergigi emas ni dah macam spesis babun agaknya tu yang aisy jadi seram sangat....tapikan skang dah takde lagi kes nak seram-seram bila tengok iklan corntoz ni..yelah dah makin bujangkan..keh..keh.keh...
 
geram betul tengok rupa ko perempuan!!






lepas takutkan iklan perempuan bergigi emas ni aisy ader takut 1 iklan ubat sakit tekak...ala yang iklannya siap laki bini berkampung dalam mulut lelaki yang sakit tekak tu...kartun gemuk hodoh warna hijau...mummy lupa nama ubat sakit tekak tu...nak mintak tolong incik google carikan macam tak berani dan tak sanggup plak..iyelah berkaitan sakit tekak ni kang gambar yang menjijik dan meloyakan plakyang kuarkan..so,nanti korang tengok sndirilah iklan tu kat tv...hehhehee

tadi,sedang asyik kusyuk menari sambil tengok upin ipin tetibajer aisy menangis ketakutan lari dekat mummy..serius takut mummy dibuatnya..iyelahkan tengah menari tetiba menangis mana tak terperanjat mummy dibuatnya....yang mummy heran siap bagi mummy remote mintak tukar channel...tapi mummy buat tak tahujer,terus pujuk suruh aisy diam...yang herannnya makin kuat plak nangisnya..rupanya aisy takutkan cikgu besar guru besar si upin ipin tu..patutlah slamani adajer watak cikgu besar tu mesti dia tetiba nangis..harini barulah mummy tahu.hahahhahaa..aisy,aisy...kenapa takut ngan cikgu besar tu adakah sebab badan cikgu besar tu sama saiz dengan mummy????oh!!!!!tidak.....

mata dah nak rapat dahni....mr kamput dah bising suruh tutup  lampu..mummy behenti sini dulu..besok nak bangun pagi melayan anak teruna yang bangun jer dari tido nak makan terus... :)


puas mummy cari gambar cikgu besar tu takde lah plak....mata dah ngantuk..malas nak cr lama-lama..hehehe


No comments:

Post a Comment

luv u comment