JellyPages.com

Thursday, March 14, 2013

penghapus dosa-dosa kecil

ASSALAMUALAIKUM..

baru harini berpeluang menjenguk blog kusam kesayangan mummy ni...alhamdulilah harini diri mummy dah sihat sikit...besok masuk hari ke 5 dah merangkap seminggu mummy tak bekerje...mummy tak berapa sihat...sakit di bahagian peranakkan..3 hari berturut-turut berulang di PPUM jer...alhamdulilah harini mummydah ok sikit....harap sepenuhnya sihat macam biasa amin....redho dengan segala ujian yang allah swt berikan...mungkin ni balasan ke atas kealpaan mummy pada yang maha pencipta kan....sakit tu kan penghapus dosa-dosa kecik!!!jadi mummy terima seikhlas hati...insyaallah pasti ada hikmah dengan apa yang allah swt telah tuliskan untuk mummy serta babah...

doktor dah  nasihatkan mummy dari makan makanan yang bukan-bukan..kurangkan pedas,asam...yang paling tak tahan doktor siap cakap faktor kegemukkan jugak boleh mengakibatkan penyakit senang datang...aduh!!!doktorpun cakap mummy ni gemuk tau..berat badan naik berpuluh-puluh kilo...insyaallah lepas ni nak cuba control dan kawalkan sikit nafsu makan mummy ni...taknak yang manis-manis...yang banyak kalori ni...takut bila faktor umur makin meningkatkan...lebih lebih lagi bila tengok perut mummy yang sangat buncit...dah macam prenen 3 bulan plak...uh!!!serius malu dan pening  bila pikir nak kuruskan balik badan macam dulu-dulu..hehhee

isnin 11 mac 2013 haritu mummy dan aisy pergi klia untuk anta moyang aisy..nenek pada mummy puan sharifah zainab menunaikan umrah...mr kamput mummy tak dapat join skali sebab kena keja...so,mummy jelah ngan anak teruna yang pergi ke klia dengan ahli family sebelah tokmak aisy ni...mummy mintak moyang aisy doakan anak teruna mummy ni cepat bercakap...doa di tanah suci kan di makbulkan allah....insyaallah satu hari nanti mungkin giliran mummy dan mr kamput plak untuk kesana sapa tahukan....sapa yang taknak ke rumah allah swt kan....mummy tak sempat nak amik pic masa di klia..sibuk mengawal anak teruna yang tak henti-henti berlari ke sana sini...s0,cilop kat fb orang jerlah yer..heheee

gergasi manalah sebelah kanan tu ye berseluar purple?




No comments:

Post a Comment

luv u comment