JellyPages.com

Thursday, March 14, 2013

SAMA TAPI TAK serupa!!

ASSALAMUALAIKUM....

harini mummy nak share gambar baju mummy dan mama yanie aisy masa kecik-kecik dahulu kala...tokmak aisyni memang suka sangat boriakan mummy dan mama aisy ni..maybe sebab nak bagi orang sekeliling tahu yang kami ni adik beradik kot.hehehe..almaklumlah warna kulit,muka kami sangatlah berbeza...mummy si hitam mama yanie si putih....dah macam bendera pahang plakkan..ahahhaa...lagi pun skang fesyen dah berbalik ke zaman dahulu kala...so terjadilah baju dan fesyen yang lebih kurang sama masa zaman mummy dan mama yanie pkai zaman kanak-kanak dulu..nak tengok.. jap mummy uploadkan yer..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


SIPUTIH DAN SIHITAM VERSI DAHULU KALA



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 SAMA tak DENGAN BAJU YG kami pkai tu???lebih kurangkan..ader reben dan polkadot.hehhehe
.
.
.
.
.
.

.
.
.
yang ni plak si hitam dan si putih versi moden hahahaha..
 SI PUTIH DAN SIHITAM VERSI ZAMAN MODEN


No comments:

Post a Comment

luv u comment