JellyPages.com

Saturday, March 2, 2013

selamatkan malaysia tanah darahku

ASSALAMUALAIKUM....
 
sudah beberapa hari blog mummy ni tak dijenguk,penat sangat letih bebenornya mummy ni setiap kali balik dari sekolah....mungkin disebabkan faktor usia yang makin meningkat agknya...kurangnya stamina dan keupayaan yang tinggi dalam diri mummyni tu yang mudah sangat penat dan letihnya...tapi rasanya masalah yang lebih tepat lagi adalah disebabkan faktor kegemukkan...badan bila dah makin berisi memang mudah letih dan asyik rasa malasjer...hehehhe
 
malamni mummy dan mr kamput asyik dok tunggu berita tentang perkembangan di lahad datu sabah...tentera malaysia yang sedang berperang dengan penceroboh sulu...sampaikan memang tak rasa nak tidur gara-gara risaukan keselamatan dan keamanan di sabah terutama di lahad datu...sabahtu tempat lahir,negeri kelahiran mr kamput.....semua ahli keluarga mr kamput ada di sabah dan juga di lahad datu....macamner tak risaunya hati mummy dan mr kamputni....lebih-lebih lagi bila ader unit komander polis malaysia dah terkorban 2 orang!!!dah macamkes digaza palestin plak cuma skang berlaku di malaysia...tak aman damai lagiker malaysia sekarang ni??? ya allah ya tuhanku lindungilah tanah tumpah darahku yang tercinta malaysia dari penceroboh-penceroboh durjana yang hanya ingin memporak perandakan keamanan negara kami..amin ya robal alamin...
 
mummy harap sangat semua rakyat malaysia bersatu hati tak kira kaum,bangsa demi tanah air kita malaysia yang tercinta ni..lupakan soal politik yang tengah sibuk skang diperkatakan....samalah kita doakan kesejahteraan rakyat-rakyat dipulau borneo terutama di lahad datu terselamat dan boleh hidup seperti biasa...bila dipikir-pikir mummy jadi takut sangat,dahlah malaysiani ramainya orang filipina...ramainya pendatang asingkan...macam-macam boleh jadikan..nauzubillah..mintak dijauhkanlah...kenapalah penceroboh sulu ni nak mengaku yang sabah tu tanah diaorng,mungkin sebab bila tengok malaysia ni sangatlah maju dan aman damai kot....lupakanlah hasrat dan angan -angan kosong anda nak amik sabah dari malaysia....dah tertulis di sejarahpun kan sabah memang untuk malaysia...baliklah jangan ganggu keamanan negara kami....

harap lepasni takde lagi berlaku perkara yang menakutkan seluruh rakyat malaysia....moga allah swt melindungi perjuang-perjuang negara kita di lahad datu...untuk wira negara yang terkorban semoga kalian ditempatkan di kalangan ahli syurga..amin....



 tolonglah balik....jgn kacau rumah org tau!!
 
 

No comments:

Post a Comment

luv u comment