JellyPages.com

Thursday, August 15, 2013

very....very...sentimental value..

ASSALAMUALAIKUM..

alhamdulilah mood mummy skang memang berada di tahap kerajinan yang sangat baik..rajin dari banyak aspek....takdelah penyakit malas tu asyik datang jerkan...so disebabkan terlalu rajin asyik nak mengupdate blogjer...tak kisahlah takde yang sudi membaca asalkan apa yang mummy sharekan disini ikhlas dari hati mummy untuk tatapan superhero mummy yang berdua tu...aisy dan juga mrkamput kesayangan mummy....

harini terpanggil nak ceritakan salah 1 benda yang sangat menyentuh hati nurani mummy...dah berusia 2 tahun dan sebaya aisypun....dahlama mummy gunakan semenjak lahirkan aisy lagi...kotaknyapun mummy simpan elok-elok dalam almari tanpa ada tangan yang mengacaunya...tapikan cuma baru-baruni jer tetiba ada diruang tamu...terkejut mummy.dibuatnya....sapa lagi kalo bukan aisy nur rayyan yang sangat rajin mengemas rumah...semua barang yang mummy simpan elok dikeluarkan...bertuah punya anak...kotak purse roxy hadiah dari mr kamput untuk mummy selepas slamat lahirkan aisy 2 tahun lepas dah pun menjadi toys peberet anak teruna....sebelum ni memang cantikjer ddk diam2 dlm almari...bila mummy simpan mulalah amukkan berlaku..so tahanjerlah hati demi ank kesayangankan...hehehe.....alhamdulilah dah 2 tahun mummy gunakan purse yang mrkamput hadiahkan pada mummy....sangat bernilai harganya pada mummy...yelah hadiah dr suami slps slamat lahirkan zuriat untuk diakan...memang sangat mummy hargai...terima kasih suamiku sayang...ujung novemberni jangan lupa sediakan hadiah lagi untuk mummy yer...hehehhhe...

lagi 1 yg sangat menyentuh hati mummy bila baru-baruni mummy buatkan aisy dan mrkamput cucur kurma...resepi tu dari nenek mummy merangkap moyang aisy...memang menu wajib bulan puasa yang mummy makan tiap kali balik kmpg bila bulan puasa..sambil dok menikmati keenakkan cucur kurma tetiba teringat dekat nenek mummy dikampung...alhamdulilah aisy pun sangat sukakan cucur kurma air tangan mummy...banyak sangat tengok drama melayu nya mummy ni...skang asyik dan mudah benar mengalirkan airmata....harap sangat baby tak sensitif macam mummy yer sayang...jadi cekal tabah macam abang aisy yer sayang

No comments:

Post a Comment

luv u comment