JellyPages.com

Thursday, October 23, 2014

jeruk mangga & epal asam boi!!!!

assalamualaikum..

skang dah jadi fenomena plak kat facebook sibuk orang pos jeruk mangga asam boi!!!mmg kecur meleleh air liur mummy tengoklah!!!!teringin woitt,,,,kalah orang prenen lakunya!!!!hehehe

air liur dah tahap gaban melelehnya terpaksalah buat jugak kang tak buat makin basah plak baju terkena air liur munmy ni kan hahahahaha....nak taknak paksa mr kamput tolong carikan mangga muda...puas cari tak jumpa yang jenis masam dan sesuai untuk dijadikan jeruk..terpaksalah beli mangga yang jenis lemak2 tu....jadilah dari takde!!!!dasar tamak nampak plak kawan mummy pos epal asam boi sebab tgh mood kerajinan tambah taknak kempunanlah konon mummy buat jugak epal hijau asam boi...so amekkk makanlah smpai kembung ye mummy hahahahaa

1 balang mangga,2 balang epal hijau!!!

nak buat bukan susahpun gula,asamboi,cilipadi gaul2 letak dlm peti 8 jam dah jadi!!!masalahnya mummy lom 8 jam dah bedal apa kes?????hahahahaaha

No comments:

Post a Comment

luv u comment