JellyPages.com

Tuesday, March 29, 2016

Layan boboy the movie

Assalamualaikum.....

Ahad 26.3.2016 pertama kali bawak anak syurga mommy dan babah ke pangung wayang...mommy dan babah pun dah tak penah jejak.kaki ke panggung wayangni...pergipun.masa bercinta tu pun 2x je hahahaa....lama dah abang aisy mintak nak tengok boboy...tapi masa tu takde free lebih babah weekendje kena kerja...

Hari pertama.boboy keluar kami memang penah pergi tapi masatu tiket semua abis so terus balik..alhamdulilah hajat abang aisy dah tertunaipun...lagi 1 reward untuk abang aisy yang dah abis buku kalam 1 so babah layankan tgk boboy hahahaha..

No comments:

Post a Comment

luv u comment