JellyPages.com

Saturday, September 22, 2012

Pankek cheese yummy

Assalamualaikum hrni mood mummy suam2 kuku sbb bangun tido dah Ada manusia yang Cuba spoilkan mood mummyni.... Tak tahulah Knapa ramai sgt manusia zaman skang yang suka sibuk Hal orang... Aper kita buat ngan duit kita pun turut ditanya ibarat mummyni dah mencuri duit krajaanjer lakunya.....suka hati lah Aku nak buat aper dgn duitaku nak beli aper pun tu Hak peribadi Aku mrkamput suami Dan manusia yg paling bertanggungjwb ke ats diri akupun tak penah setiap gaji Atau Aku dapat duit dia ank Tanya"mummy gaji mummy buat aper beli per "tak penahpun smpaikan gaji Aku sndiri pun mr kamput tak tau brapa....tapi sbagai seorg isteri mummy akn bgtau jugak bila time gaji mummy....baikkan hehehe.....

Serious Mmg naik darah dibuatnya semua Menda nak amik tau...rsnya mummy tak pnh pun Tanya org lain(kecuali mr kamput) pasal duit dkt orglain.tu Hak peribadi sendiri buat aperlah nak sibuk2 tanya "ko dpt duit ko buat per byrper" ish.....tak kuasa Aku nak Bazirkan air liur Aku semata2 nak sibuk Hal org yg takde kena mengena ngan diri akulah.....menci......mencilah.....serious sakit hati.....

Amik Kau penuh bebelan hahaha...mood kureng so tengokjerlah pankek cheese aisy tu yer....

Sekian

No comments:

Post a Comment

luv u comment