JellyPages.com

Saturday, December 14, 2013

Amukan si bujang hero

Assalamualaikum...

Budak yang dapat adik memang suka amukan...meragam...menangis tanpa sebabker....skang aisy suka sangat amukan menangis tanpa henti...aduh pening kpala mummy dibuatnya....klo bukan amukan dengan mummy...amukan dengan tok mak...kesian sungguh mummy tengok tok mak melayan perangai aisy...

Stress sungguh...tulah sabar memang kena tinggi..setinggi gunung kinabalu jawabnya....tapi kadang2 tu memang hilang sabar mummy dibuatnya..lebih klo aisy amukan time mummy nak nyusu baby arryan....beza mummy dengan mama yanie aisy pun sama macam aisy dengan baby arryan....siap tanya tokmak mummy masa dapat adik mcmtu jugakker perangainya..tapi tokmak cakap mummy okjer...hehehehe

Aduyai anak bujang mummy aisy nur rayyan....walau adik aisy 10 skalipun kasih sayang mummy tetap sama macam aisy mula2 lahir ke dunia ni sayang....mummy sayangkan aisy sepenuh hati.mummy tau aisy cemburu sebab mummy kena jaga adik dan bagi tumpuan lebih pada adik...tapi adik sgt kecik lagi sayang....lebih lagi adik nyusu sepenuhnya dengan mummy....semua yg adik pkai semuanya aisy nak pkai jugak...nak jadi baby macam adik jugak

Harap lepasni aisy redho dan terima yang aisy dah jadi abang hehehhhe

No comments:

Post a Comment

luv u comment