JellyPages.com

Sunday, September 27, 2009

sedih......balik shahalam......

...........posing dkt lentang......
.........aku n mira....pic tak nampak muke sangat..tak taulah kami ke yg gelap atau kamera..hehe


............pose lagi....

..aksi umi n ayah khayra iqyan makan...jangan marah hehe...





.....aku ngan my lovely mum.....


cuti raya dah abis....so terpaksa balik shahalam....mmg sedih sangat coz 1 minggu abiskan masa dengan family...rasa macam malas je nak balik...tapi dah kerje menanti dkt shahalam....mak pun masak macam2 untuk bawak balik dkt shahalam....walaupun mak sakit gigi tapi still rajin masak untuk kami....mmg special menu sotong sumbat,pulut+rendang daging.....aku,angah,ibai,su n mira pegilah singgah dekat lentang..isi perut n pg picnic dkt situ jap...tak rancangpun spontanjer singgah lentang coz iqbai lapo dah tahap gaban.......nak makan.....tinggal bekas kosongje dekat nana yg kitaorg bawak balik shahalam..hehe...coz semuanye kitaorg dah tibai dkt lentang....hehe..4 my mum thanks u very much the special menu....we lovely u so much....muahhhh.....