JellyPages.com

Sunday, December 2, 2012

Cinta kasih puff!!

Assalamualaikum...

Haritu mummy nak buat karipap untuk kami 1 family makan..tetibalah plak lepas siapkan inti karipap mummy Malas nak buat...kesiankan babah Dan Aisy dapat isteri Dan mummy yang gedempol siap pakej Malas terlampau plaktu....nasiblah kan Kalo buat jugak nanti risau jer karipap tak jadi!!!teror giler bagi alasan hahahahaha

Sebab dah ader inti karipap tu mummy buatkan Aisy karipap jugaklah tapi Guna roti jer....hahahahaha senangjer klim bahagian tepi roti letak inti Dan celup Telur bakar dah siap.....senang kan !!!mummy namakan cinta kasih puff lah untuk menu sarapan aisyni....Sempena kasihnya mummy pada Aisy !!!!over tak namanya kui kui kui....

Sekian....

No comments:

Post a Comment

luv u comment