JellyPages.com

Friday, September 18, 2015

anak syurga mommy dan babah!!

assalamualaikum....

allhamdulilah allah swt masih panjangkan usia mommy untuk merasa nikmat hidup dan menikmati saat manis melihat anak syurga mommy membesar bagai juara dengan sempurna..syukur ya allah...perkara yang tidak akan dapat dibeli dimana-mana nikmat kebahagiaan menjadi seorang ibu..

nak cite pasal hero2 kesayangan mommy...aisy nur rayyan dah 4 tahun 2 bulan usianya...arryan nur rafael dah 1 tahun 10 bulan besok hari......masing dah macam2 ragam.....abang aisy memang tak reti diam....dah petah becakap walaupun agak pelat.....berbanding dengan arryan yang cepat becakap...belum 2 tahun arryan dah cakap mcm2 walaupun belum berapa petah....perangai aktif tu tetap sama...almaklumlah superherokan...hahhahaa...hobi minat memang sama....aisy nur rayyan suka tengok cite superhero....arryan nur rafael pun sama...memang dalam.umah dah jadi gelangang wresling tempat anak2 syurga mommy berlawan ...mommy pulak komfemlah jadi.raksasa bila tengok hero2 berlari..berlawan.tanpa henti.hahahhaahaahahahahahaha

tapi yang paling best..hero mommy ni suka main masak2 ...dulu ingatkan aisy je...rupanya si gendut arryan nur rafael mommypun sama...abis kuali periuk belanga mommy jadi mangsa....nak belikan.alat permainan masak2..babah tak bagi..hehehee...takpelah son..zaman skang chef yang berjaya majoriti semuanya lelaki....kalo.dulu iye orang cakap masak tu keje perempuan...tapi zaman skang memasak tu dah jadi keje lelaki..sebagai contoh mr kamput mommy yang pandai memasak dan rajin ke dapur kalo mood nya berbunga2..hahahhahaha

No comments:

Post a Comment

luv u comment