JellyPages.com

Thursday, January 6, 2011

tido yg terganggu..minggu yg penuh kejutan!!

minggu ni mmg minggu yang buat mummy boleh jadi sakit jantung....(oh!!mummy tak mau sakit tu mintak jauhkanlah)...nak tahu sebab ape tak anakku?sebab yang pertama seperti biasa mummy ngan babah akn ke rumah pakcik halim lps balik kerje...nak tahu tak ape yg mummy tgk masa dekat umah pakcik??oh!!!sungguh memalukan mummy....gambar org yang mummy kenal sngt2 18sxxxx utk dihantar ke boyfriendnya....malu sungguh mummy dekat pakcik halim,pakcik botak & pakcik big...sebab diaorg pun tgk dan jumpa dulu...malu mummy nak....smpai malam mummy tak boleh lelapkan mata mummy ni....sungguh mummy terkejut masih ter bayang2 rupa gambar tu....mmg malam tu mummy tak dpt lelapkan mata asyik terpikir menda alah tu jer....mummy risau kalo terjadi dan adik2 mummy ikut perangai mcm org itu....lps tu mummy risau anak2 mummy nanti jadi mcm tu...ya allah!!!simpang mailakat jauh2lah nak....semoga allah jauhkan family kita dr perkara yg mengaibkan tu..aminnnnn......

semalam pun mummy tak boleh nak lelapkan mata...kiranya dah 2 hari mummy tak boleh tido lena....nak tahu sebab aper??sebabnya babah balik kerje babah panggil mummy masuk bilik..babah bwk 1 surat dan bg tahu mummy itu surat dr tmpt blaja mummy dulu....surat tu sampai di umh pakcik halim...mummy terkejut sangat sampaikan mummy tak terpikir yg mummy tak pnh bg alamat pakcik halim dkt tmpat blaja mummy dulu....OH!!!bila mummy bukak rupanya BERITA GEMBIRA....babah hanya bohong ngan mummy...SURAT TU PANGGILAN TEMUDUGA yg sblum ni mummy idamkan dan doakan sgt..alhamdulilah mmg mummy gembira sangat.....berulang kali mummy asyik baca je surat tu....tapi yg buat mummy tak boleh nak tido lena SIJIL SPM & PMR mummy yg original msh di pahang tak di amik....mummy risau takut sijil tu dah takde..kenalah mummy ke PUTRAJAYA.....masa untuk inteview tu tgl berapa hari jer lagi...bingung mummy dibuatnya...harap2 allah permudahkan semua urusan mummy....dan harap mummy berjaya dalm temuduga tu....mummy nak bantu babah pulihkan ekonomi keluarga kita....insyaallah...doakan mummy berjaya ye anakku...amin.....

harapan mummy mlm ni takdelah kejutan yg berlaku lagi.....harap2 babah pun sihat dan dilindungi allah swt....dan yang paling mummy harap....dapat berita gembira dr nenek mengenai sijil spm & pmr mummy tu...amin.....

No comments:

Post a Comment

luv u comment