JellyPages.com

Saturday, August 18, 2012

selamat hari raya

assalamualaikum....



alhamdullilah harini hari terakhir umat islam berpuasa dan hari terakhir ramadhan....besok insyaallah kita akan menyambut 1 syawal dan menyambut hari raya aidilfitri....mummy...babah dan semestinya anak teruna dah selamat smpaipun ke pahang umah tok abah..dah 2 haripun kat kampung..hehehe.....

raya kalini kali kedua mummy beraya dengan suami dan anak teruna mummy tu..kalo tahun lepas mummy baru jer lepas bersalinkan aisy nur rayyan...tapi tahun ni anak teruna mummy tu dah pun berumur 1 tahun1 bulan..dan paling best aisy nur rayyan dah pun pandai berjalan....alhamdulilah..sangat bererti raya kalini bagi diri mummy..dapat beraya dengan mr kamput dan aisy sedondon di pagi syawal nanti....dan paling best tahun ni giliran beraya dipahang...wahhhh!!!!best...best....best....seronok......kesian babah tak dapat beraya di sabah..jangan menangis yer mr kamput..hahahahhaaa.....tahun depan kita balik sabah ye sayang!

misi beraya tahun ni mummy nak kutip duit raya untuk anak teruna banyak-banyak.....seronok sebab anak teruna dah berjalankan...hehehe....dikesempatan ni mummy sekeluarga nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri...maap atas silap mummy sekelurga pernah lakukan..andai terkasar bahasa...selamat hari raya mari kita ber gembira di syawal yang mulia ini....


sekian..

No comments:

Post a Comment

luv u comment