JellyPages.com

Saturday, March 5, 2011

cerita basi 2:swimming time..

ini pun cerita basi yang mummy peram jugak...masa ni mummy temankan babah yg hobinya suka berenang tu...mummy cuma jadi potografer jer..almaklumlah..mummy tak tahu berenang...insyaallah kalo baby mummy lahir nanti mummy bawak baby mandi dekat sini ye...kiranye takdelah mummy bosan sgt jadi tukang perati jer kalo baby dah lahirkan...hehe...so..jom layan gambar babah yang syok berenang tak ingat nak balik ni...lokasi pusat akauatik shahalam seksyen 13 dekat jer dgn sekolah mummy..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 ei...tgklah babah yg sexy mexy tu...hehe
.
.
.
.
.


 posing selepas penat berenang
.
.
.
.
.
 pakcik botak yg sibuk nak entreprem.haha
.
.
.
.
.
 tempat mandi budak2..kalo baby dah lahir mummy bwk pergi sini ok
 babah yang mcm perenang negara.haha
.
.
.
.
.
.
mummy & babah sblum kuanter bukak utk beli tiket..oh!!perut mummy sgt besor..hehe
.
.
.
.
.
babah yg dok terjun..jgn tiru perangai babah ye baby..

No comments:

Post a Comment

luv u comment