JellyPages.com

Saturday, November 19, 2011

4 bulan 16 hari berjaya sudah!!!!!!hooooreyyy....

hip...hip..hip..hoorey!!!!tahniah untuk anak teruna mummy AISY NUR RAYYAN...sebab berjaya sudah menjalankan misi beliau....TAHNIAH SON...mummy bangga dengan aisy tau!!!seronok sungguh mummy harini sebab anak teruna mummy dah berjaya sempurnakan misi nya dengan jayanya...misi apa ye????adalahhhhh....rahsia..hehehe...

seronok mcam si anak teruna lulus dengan jayanya dalam UPSR 5A baru2 ni...hehe....rasa macam nak bagitau 1 dunia yang si BOS BAM BAM dah berjaya mengharungi misinya tanpa bantuan mummy ataupun babah...ceh!!!MISI apa ya...ADALAH....rahsia dulu oky.hahahaha..

hari genap umur BOS BAM BAM 4 bulan 16 hr...memang tak sangka selama ni babah dan mummy amat takut bila bam bam belom sempurnakan misi dia tu...lebih-lebih lagi mummylah sebab anak kawan mummy yang lgi muda dari AISY dahpun selamat dengan sempurna dengan misi masing2... misi apalah mummy rahsiakan ni kan...poyo lelebih plak mummy ni kan..hehe...nak tau apa dia????AISY NUR RAYYAN dah meniarap pun harini..hehe...mummy seronok tak terkata bila tgk perkembangan anak depan mata sendiri...

selamani mmg mummy risau bila aisy tak meniarap...harini mummy bersyukur sgt anak mummy yg bam bam tu berjaya meniarap..lantaklah org nak cakap mummy poyo ker,kecoh ker...hanya orang yanag bergelar ibu jer rasa perasaan gembira bila tengok perkembangan anak.. masa aisy meniarap..mummy dok sibuk kat dapur masak untuk babah..aisy dok main sambil buat latihan vokal...jeritan power...yang boleh buat mumy perasan bila makin lama jeritan siteruna mummy makin kuat...mummy jenguk tgk aisy dahpun meniarap...alhamdulilah menitis airmata mummy...terharu rasa mcm 1 kepuasan yang amat sangat....lepas ni aisy kena pndai merangak,duduk,bercakap,tumbuh gigi & berjalan ye sayang...yang paling mummy tak sabar saat aisy panggil dan sebut perkataan 'MUMMY"...CEPATlah nak..cepat besar....
.
.
.
.
.
 akhirnya berjaya...gara2 nak amik puting...tqvm puting!!!


 second meniarap..dah mula kerek sikit.hehe

 lepas meniarap..penatlah ammi!!

 aksi dah teror sikit...kerek bnyk dah ni!!

 hahaha....aksi ngamuk bila takleh nak pusing setelah penat

 lagi aksi kerek setelah dah pndai meniarap..hehe

 kalo ngantuk puting kat bibir sikitpun jdlah..haha

 aksi mula2 nak meniarap..momtot tu yg berat

aisy ngan ammi yg syok meniarap,,hehee


No comments:

Post a Comment

luv u comment