JellyPages.com

Tuesday, January 17, 2012

GILER....CRAZY tak siuman!!

 WAJAH KESYGAN MUMMY...
 
 
ASSALAMUALAIKUM...
 
 harini mood mmg bercampur2 ala-ala rojak ayam kat kedai mamak...rasa macam nak nangis,sunyi,sepi,sedih...lebih-lebih skang tinggal sorang-sorang dirumah...MR KAMPUT amik kesempatan main badminton..konon-konon nak kembali slim selepas ditegur 1 opis harini mengatakan dia gemuk...hahahha....namajer setiap minggu bersukan tapi badan makin naik....dahaka sungguh mengutuk laki sendirikan..tapikan memang tulah kebenarannya..tih..tih..tih...


sunyi.....sebabnya BOS BAM BAM dah 2 hari di PAHANG...kalo semalam ok lagi..tapi harini mummy rasa macam hidup mummy ni sepi,kusam..sebab si anak teruna jauh dimata....kesian nasib si teruna,bila mummynya yang gedempol ni kena bekerje...terpaksa menumpang kasih pada tokmak & tok abah di kampung...maapkan mummy ye son,mummy kena bantu babah untuk kesenangan keluArga kita..semuanya untuk AISY dimasa hadapan...baru 2hari dah nak jadi gila,kalolah sebulan mungkin mummy akn ke TAMPOI jwbnya menjadi penghuni disana GARA-GARA RINDUKAN SI ANAK TERUNA...
 
cepatlah wahai masa,cepatlahberputar ke hari jumaat..tak sabar sungguh nak memeluk,cium si anak teruna mummy tu.....terpaksalah berpisah dengan aisy sementara,neneK aisy(BS)kena operation...si anak teruna kenalah tgl dipahang....tok abah,tokmak suka sangat sebab si bam bam mummy di depan mata..tapi mummy dah separuh gila rindukan anak teruna...oh!!!tolonggggglah saya nak resign mlm ni juga sebab nak jaga anak teruna saya tu sendiri....nasib-nasib,KESIAN SUNGGUH....perempuan gedempol yang rindukan anaknya separuh giler..uwaaaaaaaaaa!!!! TOLONGGGLAH SAYA MAHU ANAK SAYA aisy nur rayyan SEKARANG.....ARGHHHHHH!!!!


SEKIAN...

No comments:

Post a Comment

luv u comment