JellyPages.com

Sunday, September 26, 2010

alhamdulilah...100% persiapan dah terlaksana!!

harini barulah berpeluang nak bersihkan RUMAH aku yang dah lama tak di bersihkan ni..maap kali ni aku betul2 sibuk...ini  bukan alasan sebab aku malas ye..tapi nilah hakikatnya yang aku nak bg tahu..sejak aku balik bercuti ke pahang ni(cuti kahwin)mmg masa aku takde langsung free nya..masa untuk tidor dengan sempurna pun kurang...oh!!!ni lah pengorbanan yang perlu aku buat utk menyiapkan kelengkapan majlis aku nanti..
alhamdulilah harini persiapan majlis aku dah 100% sempurna..hari ni jugak aku telah berjaya menyiapkan gubahan hantaran aku seorang diri...mmg aku akui tak secantik mana pun tapi aku puas hati sebab aku berjaya menyiapkan barang2 utuk majlis aku dengan hasil kreativiti aku sendiri.hehee...ada jugak kenangan di hari tua aku nanti kan..hanya tinggal 5 hari je lagi untuk aku menempuh hari bahagia aku dgn mr kamput tercinta..harap2 semuanya berjalan lancar seperti yang dirancang..amin...masa2 yang suntuk ni aku nak gunakan untuk merehatkan minda dari stress terlampau sebelum majlis berlangsung nanti...:)

3 comments:

  1. tahniah akak
    semoga bahagia disamping si dia!

    ReplyDelete
  2. salam:)
    lg dekat harinya lg kuat degupan jantung.

    ReplyDelete
  3. sukemakan:thanks dik...jemputlah meraikan majlis akak nanti

    sha:yup betul tu dear..skang susah sgt tido malam

    ReplyDelete

luv u comment