JellyPages.com

Tuesday, September 28, 2010

pra berinai ala2 printy zinta hehe..

oh!!!masih berkesempatan untuk aku cuci rumah kesayangan aku ni...besok sampai majlis aku tak dibenarkan membuat sebarang kerja lagi...wah!!sungguh sedap bila mendapat kelonggaran macam nikan..tak payah ddk ke dapur memasak,mengemas rumah dan buat kerja2 rumah lagikan...ibarat seperti TUAN PUTERI yang disanjung tinggi..hahhaa...(bukan dr dulu kau suka berangan jd puteri ker)
hari ni nak cerita lagi satu cerita terperam disebabkan kebuzylan aku yang terlampau sekarang...(kalo tgk fb aku tahulah berapa hari punya peram)aku dah pun selamat berinai ala2 hindustan gitu..hehehe...terpaksa korbankan rm 28 hinggit untuk berinai...aku berinai di kedai india di bandar raub ni..amik masa 30 minit jugak dan terpaksa balik kerumah dgn tangan yang berinai.hehee..kalo di shahalam hanya 5 hinggit je sebelah tangan...nak melaram punya pasal terpaksalah..kalo bukan untuk kahwinkan aku mmg tak gemar untuk berinai ni..aku rasa inai ni busuk dan comotkan tangan aku yang comel ni jer.hehehe..kiranya ni pra berinailah..sebab khamis ni baru aku berinai sepenuhnya..so apa lagi ditunggu-tunggu jom layan tangan comel lote berinai.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tara comelkan tangan tu..hehe

No comments:

Post a Comment

luv u comment