JellyPages.com

Wednesday, September 8, 2010

selamat hari raya aidilfitri!!





sempena tak lama lagi syawal menjelma ni..mungkin lusa atau jumaat jer..aku tuan punya blog yg tak berapa nak cantik ni(tapi tuan blog ni cantik tahu hehe)nak amik kesempatan mengucapkan selamat hari raya aildilfitri maap zahir batin...dikesempatan ini jugak aku nak mohon maap atas silap aku pada semua yg mengenali aku & kawan2 yg sudi menjenguk CRAZYPINKY83.BLOGSPOT.COM. ini..Semoga dengan kehadiran syawal ini akan memberi sinar kabahagian kepada kita semua...kepada sesiapa yg dah lama tak balik kampungtu inilah peluang untuk menjenguk keluarga dikampung.lebih meriah & seronok kalo hari raya ni di sambut dengan keluarga dan org tersayangkan..SELAMAT HARI RAYA MAAP ZAHIR BATIN..kalo tak dapat datang hari raya yg pertama ke 2.ke 3 atau seterusnya silalah jemput dtg ke rumah pada hari raya ke 23...ader open house merangkap majlis perkahwinan saya...NASI MINYAk special yg takde dijual dikedai menanti anda semua.hehehe...DATANG TAHU MERIAHKAN SAYA MENJADI RAJA SEHARI..:)

2 comments:

  1. selamat pengantin baru
    ucap awal2
    hehe~

    selamat ari raye jugak!
    =)

    ReplyDelete
  2. terima kasih.....jemput dtg ek dear :)

    ReplyDelete

luv u comment