JellyPages.com

Thursday, February 2, 2012

tembam

ASSALAMUALAIKUM...

selamat malam...harini mood tak berapa nak baik gara-gara terpandang kat cermin betapa gedempolnya mummy..uwaaa!!!!seriaulah tengok rupa sendiri dalam cermin...macam tengok muka HANTU KAK LIMAH VERSI diri sendirijer!!!lebih seriau bila dengar "kata-kata" azimat dari kawan2 terutama pakcik guard kat sekolah.niat utama nak tanya pasal botol air yang tertinggal tapi terus di kritik plak..uwaaaa..macam nak buat buang lemak malam, ni jugak!!!lepasni tak mau lalu kat guard lagi..anak-anak sekalian pandai2lah nak balik lepasni coz cikgu taknak lalu kat pondok guard tu lagi...



mummy: abg guard ada tak nampak botol air tertinggal..
 
pak guard: eh!!cikgu skang nampak macam tembam sikit yer...
 
mummy: memangpun badan dah naik!!(terus lupa pasal botol air dan jln perlahan-lahan nak larikan diri)
 
pak guard: takpe comel sikit kalo tembam..
 
 
COMEL KALO TEMBAM????nak muntah rainbow mummy dengar...uwaaaa,kalo muka mummy ni boleh jadi jelita macam fasha sanda bila gemuk seronok gila..taknak kurus-kurus ni....adesss!!!nyesal tanya pasal botol air yang tertinggal kat guard lah...salah masa rupanya..bkn pak guard jer..makcik kantin,cleaner sekolah,kawan-kawan sekolah dan 1 sek keb seksyen 13 mengatakan "NURUL KO DAH GEMUK LAH"...ish!! tolong cakap saya kurus....pleseeee...

sekian..





 

No comments:

Post a Comment

luv u comment